Poslední recenze (35)
Temný případ - Série 2 (2015) (série)
prvá séria bola super....druhá séria pre mňa obrovské sklamanie....bez ladu a skladu...herci síce hrajú ako o život,ale éto vsio....a rozoberanie súkromných problémov troch hlavných postáv......no na šľak trafenie....dve hviezdy za snahu.....
Nosferatu - Fantom noci (1979)
zase len blud....síce Kinski je asi najlepším predstaviteľom Draculu,dejovo veľké sklamanie....každý režisér potrebuje do filmu pridať svoje zvratky a Bram Stoker sa môže v hrobe obracať......
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Bravo.....konečne niečo okolo Draculu,na čo sa dá pozrieť.....aj keď s knihou to nemá veľa spoločné,je to povinná jazda pre všetkých draculofilov.... jednoznačne najlepší film od filmu Upír Nosferatu......