Recenze (132)
Svět podle Putina (2017) (seriál)
"Objektivní dokument od Stonea" :-D Ruská úderka se z Novinek přesunula na ČSFD?
Zoolander No. 2 (2016)
Spíše zklamání, na geniální jedničku to nemá.
Roger Waters: The Wall (2014)
Cynik se Watersovým monologům bude smát, nicméně záběry z koncertů byly úžasné a připomnělo mi to, proč mám Pink Floydy tak moc rád. Trochu mě zamrzely podivně do češtiny přeložené texty písniček, ale což.
Kung Fury (2015)
V roce 1985 hackovat čas v Javě? Aha!
Avengers: Age of Ultron (2015)
Dvě hodiny utekly jako voda, efekty a bitky super, z filmu si nic dalšího nepamatuji. První Avengers se mi líbili moc, v kině jsem na nich byl 4x, na dvojku podruhé nepůjdu. Celkově ale spokojenost.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Podvratná zábava. [Kino Atlas]
Interstellar (2014)
Mezi třemi a čtyřmi hvězdami. Sci-fi část filmu funguje dobře, vše vypadá reálně a muselo to stát dost peněz. Dějová linie na Zemi je nudná a nejhorší je ta citová vypjatost a filmem linoucí se poselství, že jako máme být na matičku Zemi hodní a volit Zelené. Na konci je příběhový mind fuck. Přestřelená hlasitost v kině taky nepotěšila.
Strážci Galaxie (2014)
Jeden z nejlepších marvelovských filmů. Humor, akce, postavy, vše výborné.
Vlk z Wall Street (2013)
Charismatičtější Gordon Gekko. Pod 180 minut a bylo by to za pět.
Nymfomanka, část I. (2013)
Soundtrack, hrátky s obrazem, černý humor, provokace. Rozhodně jeden z nejlepších filmů roku 2013.