Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Opravdu skvostný film. Jednoduchost má svou krásu...
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Forman je třída!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Patří mezi mé srdcové záležitosti...
Amadeus (1984)
Skvostné drama o životu našeho největšího hudebníka.
Requiem za sen (2000)
Naprosto geniální film, který se vám zavrtá hluboko do vašeho nitra, a donutí vás abyste o něm pořád přemýšleli.
Faunův labyrint (2006)
Ukradené Vánoce (1993)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Vrchol světové fantasy kinematografie.
Saw: Hra o přežití (2004)
Tak panečku, to byl teda horor, všichni pořád říkali ,,Ty se chceš dívat na Saw?, To je strašnej krvák". Ale ono to tak není, jako najde se tam nějaká ta scéna trochu trvdší, ale je to tak dobře natočené že vám to vůbec nepříjde. Navíc se tento film viděl ještě před snímkem ,,Sedm" (krerý mě mimochodem docela zklamal), a zpracováním se to nedá srovnat, toto mi prostě přišlo lépe natočené i lépe zahrané. Navíc ta atmosféra procházející celým filmem spolu s nádherným soundtrackem, vynáší toto dílo mezi nejlepší horory mého i světového žebřičku.