Recenze (722)
Poslední klient (2022)
Parádní filmeček. Atmosféra hustá, děj promyšlený a závěr famózní.
Labyrint mysli (2013)
Slabší kousek, očekávál jsem více.
Medvěd na koksu (2023)
Jaj, to je slátanina. To, že medvěd fetuje se ještě dá překousnout, ovšem ty filmové triky, když se sfetuje, jsou trapárna na entou. K tomu ještě děj a nutné herecké výkony.
Jako v bavlnce (2020)
Film docela dobrý, Pike je fakt mrcha k pohledání. Zklamal jě však ten konec, ten byl za mě slabý.
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
Jak už tam vidím tu komedii kolem Bartošové a další nesmysly..., raději vypínám.
Červená, bílá a královsky modrá (2023)
Fujtajbl. Takové filmy by měly by měly být vysílány pouze na OnlyFans. A ještě ukazovat, že to je úplně normální a nic se neděje...
V ráji (2023)
To byla strašná ptákovina. Fantas magoria.
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Nudný animák.
Invalida (2023)
"Ty jsi kdo" "Ja, Gabo, ja som ťa našel v taky šachtě, kde jsme išli vrátit kanál, který sme ukradl... našli" "A co o do mna chceš" "Nič ja ťa strážim, lebo si spal. Hoci kdo ti mohl něčo ukradnut. Viš jaci sou ludia, všeliaki" "Cigan ma stráží, ja sa poserem. Čo je... Ja necítim nohy" "A moje cítiš, lebo vravia že moje nohy jdou cítit"
Bod zlomu (1991)
Ale jo, kombinace Swayze a Reeves je fakt dobrá. Příběh má grady.