Recenze (122)
Pok-sun nesmí přežít (2023)
Neľahký život slobodnej matky ..:D
Vražda v Paříži (2023)
Ešte horšie ako jednotka...
Kingsman: První mise (2021)
Občas sa mi zdalo, že si film nevie vybrať k akemu žánru sa zaradiť, ale nakoniec musím priznať, že som sa celkom bavil..
Vem si mě (2022)
Jedna hviezda za Lopezku
Přátelé z dovolené (2021)
Veľmi príjemné a oddychové.. Cena skvelý...
Matrix Resurrections (2021)
Jedna hviezda navyše za nostalgiu....
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Tá Daňkovej slovenčina sa nedala počúvať... Raz stačilo...
Finch (2021)
Prišlo mi to ako keby objímať umývačku riadu.. Na druhej strane, ten robot to zahral výrazovo lepšie ako Nicholas Cage.. :D Jedna hviezda za post-apo atmosféru...
Poslední hranice (2020)
Pred tridsiatimi rokmi by som mal asi s tohto filmu sánku dole.. Dnes už na mňa spomalené zábery hrdinných smrtí bohužiaľ nefungujú..
Quantum of Solace (2008)
Tá ,,akčná" kamera mi až liezla na nervy...