Recenze (236)
Mastičkář (2023)
Závěr předvídatelný. Ale zase, chtěla bych jiný? Nechtěla! Líbilo se mi to moc!
Pýcha a předsudek (2005)
Tu kameru musí člověk milovat. Nádherně nasnímáno.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Jsem neskutečně smutná, že seriál nepokračuje. Přála bych si víc. Postavy se začaly vyvíjet, jejich charaktery i osudy soukromé i pracovní byly zajímavé. Velká škoda, že se dalších sérií nedočkáme.
Invalida (2023)
4,5 *
Jimmy Savile: Britský horor (2022) (seriál)
UF, vlastně nevím jak hodnotit. Překvapilo mě, že Británie měla tak obrovskou hvězdu se spoustou známostí, která dokonce radila lidem z královské rodiny a já o tom člověku dodnes neslyšela... Ostatně, udělejte si názor na dokument i Jimmyho sami...
Inzerát (1968) (TV film)
Všichni ti, kteří mají pocit, že "bejvávalo dobře" by se na to měli podívat. Protože nebývávalo. Zajímavá sonda do rodin a dané problematiky. Važme si toho, co dnes máme.
Děti Nagana (2023)
Přemýšlím nad 4 *, ale byla by čistě z nostalgie.
Vyšší princip (1960)
Hutná atmosféra korunovaná skvělými hereckými výkony. Závěrečná scéna je perfektní gradací a vyvrcholením celého filmu. Autor předlohy, Drda, musí být spokojen.
Tři dny ke svobodě (2010)
Skvěle dávkované a jsem ráda za závěr, kde jsem zjistila, jak to tedy bylo. Čas před obrazovkou mi uplynul, ani nevím jak. Jsem ráda, že díky promyšlenému scénáři divák netušil, jak moc má celou akci John promyšlenou.
Kostka na čas (2020)
Nechápu, fascinuje mě rychlost skládání, skládání jednou rukou? Wow! Přátelství nad rivalitu. Adekvátní stopáž, svižné tempo.