Poslední recenze (6)
Polda a bandita 2 (1980)
Oproti prvnímu dílu šla kvalita strmě dolů. To co bylo nejlepší na jedničce (to jak se všichni řidiči znají, navzájem si pomáhají a vznikají při tom vtipné situace), to zde už nehledejte. Celý film je takový infantilní, pro jednoduššího diváka (ve třech letech to byl můj nejoblíbenější film, obávám se, že v té době jsem byl cílovou skupinou). Na celém filmu je asi nejlepší scéna v poušti, ovšem ta celý film bohužel neutáhne. Je to tak na jednu hvězdu, druhou dávám z nostalgie.
San Andreas (2015)
Jedno velké filmové americké klišé, plné očekávaných zvratů. Celé to zachraňuje pouze The Rock a Alexandra Dadario, na kterou se dá když už nic jinýho alespoň koukat. Jinak je to celkem podprůměrný katastrofáč.
Zlá krev (1986) (seriál)
Sňatky z rozumu byly naprosto bravurním seriálem, který skvěle vystihoval dobu Národního obrození a české vlastenectví. Seriál, který obdivuji i tím, že si vyhrál s jazykem českým, aby odpovídal době. Herci naprosto perfektní. Bohužel, Zlá krev už tu vysoko postavenou laťku nedostihla. Soudruzi si z pokračování výborného seriálu udělali politickou agitku a prakticky až na epizodu s mladým Míšou zcela zazdili linii rodiny Bornů. Rodina Bornova je již na vedlejší koleji. Rodina Nedobylova zústala v pomyslném popředí jen aby ukazovala na podnikateli Nedobylovi vykořisťovatele dělnické třídy. Nyní už nejde o český národ, ale o socialismus. Bohužel tento seriál byl pro mě velkým zklamáním