Recenze (19)
Control (2007)
Nulové charisma Sama Rileyho bohužel táhne tento snímek ke dnu. Jen smutné oči opravdu nestačí...
Tenkrát v Mexiku (2003)
Obrovské zklamání. Neuvěřitelně nudná zápletka srazila tomuto filmu vaz. Potenciál tam byl ale obrovský... Škoda, Roberte.
Lilja (2002)
Brilantně natočeno, ale příběh je tak smutný a tragický, že už to nikdy vidět nechci...
The Making of 'Kill Bill: Volume 2' (2004) (TV film)
Docela zajímavý dokument, v žánru "The Making of" rozhodně jeden z těch nejlepších. Tarantino ve svém živlu, skvělej je Michael Madsen.
Gympl (2007)
Strašný, strašný, strašný !!! Tomáši Vorle, natočil jsi pár dobrejch filmů, ale s tím je asi konec. Příběh naprosto ubohej, herecký výkony až na Matonohu a výbornýho Mádla jsou otřesný. Vtipných momentů opravdu jen pár...škoda.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Asi mě sežerete, ale.....já se nudil. Ve své době asi přelomový film, ale mě to nebavilo. Je to takový roztažený, natahovaný, dlouhý minuty se neděje nic, co by udrželo mojí pozornost. Několik úchvatných momentů v tomto filmu je, ale né víc než na 2 stars. Kouknu na to někdy znova a možná přehodnotím...
King Kong (2005)
Nejlepší byla bitka s 3 tyranosaurama /kdyžtak mě opravte.../ a zničení divadla v NYC :-)
Hněv duší (2004)
Solidní lekačky, ale jinak jen průměr..
Vinnetou - Poslední výstřel (1965)
Absolutní klasika. V dětství jsme to se ségrou hltali...
Buď v klidu (2005)
Jedna hvězda navíc za Stevena Tylera a Cryin´ live.