Recenze (123)
2012 (2009)
Ani nějka nevím co napsat..... Další rodiná sračka, která táhne na super efekty a rok 2012. Začátek ok, ale tradice je tradice takže to musí jít logicky postupně do hajzlu. 60%
Zombieland (2009)
Moc jsem o toho nečekal a film si pouštěl s tím, že u toho nejspíš budu spát. Od začátku(překvapeně) mě to zahřezlo do křesla a vůbec jsem se nenudil = prostě super! Jenže... od cca druhé půlky to šlo do hajzlu tak rychle jako průjem 90letého dědka... Samí keci keci keci.. koho to do prdele zajímá v akční komedii o zombí? To už mi film běžel spíše jako rádio a projížděl jsem net.. Celkově cca 70%
Nezvratný osud 4 (2009)
Absolutně nechápu jakej kokot vymyslí scénu v bazénu, kam se za 1dollarem potopí přihřátej blondýn a ucpe svou prdelí odtok vody nebo co to je a následně ho to vcucne.. WTF ?? Tady se někdo moc koukal na toma a jerryho.. Pro mě opravdu nezáživný, než jsem to dokoukal uběhlo cca 14 dní - to mluví za vše. Nebýt těch opravdu hodně dost debilních nápadů smrtí, nemuselo by to dopadnout zle. 90minut? 30 by úplně stačilo.
Sedm (1995)
Nejlepší Krimi-Thriller co jsem kdy viděl. Jednoduše EXCELENTNÍ !! 95%
Sahara (1995) (TV film)
Velmi dobré běčko a skvělí frantík co nesnáší nácki :-) 80%
Superpes (2007)
60%
Rolničky, kam se podíváš (1996)
Super film na vánoce :-)
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Jeden z mála krimiseriálů na které se dá dívat. Dobrý scénář, sympatičtí herci, dobře promakané případy a vůbec všechno je tu velmi dobré. Skvělí seriál na který se rád dívám. 90%
Satan přichází (2006)
Čekal celkem děsivější děj, více mrtvol a všeho vůbec. Přišlo mi to takový suchý na horor... 60%
Resident Evil: Rozklad (2008)
Animák Resident Evil? Jo proč ne, líbilo se mi to, ačkoli jsem to ani nečekal. 75%