Recenze (97)
Skleněný pokoj (2019)
Pět dám je proto, že si dům zasloužil ucelenější dílo. Ale fakticky velmi nešťastně zjednodušené. Ukončení v roce 1968 také nebyla správná volba, doba.
Archiv (2020)
Když je dobře vystavěný scénář… když herci hrají přesně to, co hrát mají. Pak pozorný divák najde cestou každý důležitý střípek, který už od samého počátku zapadá přesně tam, kde má být, u tohoto chytrého snímku. Bavil jsem se.
Zločiny Velké Prahy (2021) (seriál)
Minimum akce, absence honiček vozy tehdejších časů ulicemi Prahy, velmi dobře vystavěné, jednotlivé případy. Skvělé obsazení nejen hlavních protagonistů. Parádní hudba. U mne úchvatná Darija Pavlovičová a milý prcek s nádhernou češtinou - Mira Štěpánová. Dvěma slovy - skvělá série.
Sia: Snowman (2020) (hudební videoklip)
Jako vždy... posledních pět let kvalitní hudba i klip, který se mi líbil. Odkaz na YTB offiko kanál Sia... Snowman
Krajinou domova (2014) (seriál)
Vůbec nejlepší, dokumentární počin, našich tvůrců v dnešní době... který vystihuje, krásy naší vlasti. Kdo neviděl, o hodně přišel. Za mě, dokonalé dílo. Pan Petr Krejčí, vybral oba vypravěče, moc dobře. Hlasy pana Maxiána i pana Švehlíka, sedly do díla, nad očekávání přesně.
Doktor Martin (2004) (seriál)
Docela se mi český vývar tohoto seriálu líbil... a když ten český skončil jen omylem jsem si pustil tento originál. Silně mne zasáhl a když jsem se prokousal několika úvodními díly, zjistil jsem s údivem, že se mi líbí mnohem víc, než ten náš. Za tu pětici hvězdiček se tedy vůbec nestydím.
Zelené obzory (1962)
Tento snímek mi dlouho unikal a dnes jsem si udělal radost, když jsem ho mohl zažít na vlastní oči. Je mi trochu líto těch, kteří nepochopili podstatu díla. Prostě jsme každý z jiného těsta.
Můj neznámý vojín (2018)
Dokážu si představit, jak rozhodí obyčeného, mladého člověka odkudkoli, když je vhozen někam, kde není doma a kde ani být nechtěl. Taky už vím, k čemu slouží propaganda a lži. Historie se bude opakovat, protože to funguje... třeba zrovna na Krymu. A co dokáže dav? Staň se davem. Nech se jím vést a poznáš svoje pravé já. Máš-li svědomí, budeš se divit.
Keoma (1976)
S odstupem času jsem se k hodnocení tohoto kousku musel vrátit. Celý film je podle mne trochu přeplácaný a nesedělo mi to už i tehdy, kdy jsem ho viděl poprvé. Nějak divně to drhne, fakt nevím čím to je. To musím s lítostí napsat. Ovšem soundrack... ten je naprostá delikatesa a pošušňáníčko. Něco tak krásně zazpívaného pro western (Sybil.. aka Susi Lion)... musím se sklonit před tou ženskou s jakým nasazením to je provedené.
Expanze (2015) (seriál)
OMG! Tak co toto teda sakra bylo!? Hledám další odpočinkový seriálek na levej monitor jako kulisu k vážnému hraní onlinovek na pravým... a dostanu toto? Od druhého dílu jsem to hraní zapíchnul a dokoukal jsem se až do poslední epizody první řady - a to během následujícího dne. Co napsat víc? U mě jasný! A nejen víc než důstojný nástupce BG série.