Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Bylo nás pět (1994)
Mr. Bean (1990)
Hospoda (1996)
Městečko Twin Peaks (1990)
Prvá séria dnes už kultu Davida Lyncha veľmi dobre obstála v očakávaní, či už po stránke nie až tak typického rysovania neobyčajnej krimi-mysterióznej detektívky.Zložitosť príbehu a divácke tipovanie vraha nie je až tak primitívne a jednotvárne ako v ostatných seriáloch podobného charakteru ,ale s Lynchovým talentom ,krásnou hudbou, inteligentným scenárom a vskutku fantastickým agentom Cooperom v podaní dvorného herca Kyla MacLachlana patrí Twin Peaks k tomu lepšiemu čo môžete na televíznych obrazovkách vidieť.
Okresní přebor (2010)
Království (1994)
Atmosféra, bizarnosť a celková klaustrofóbia tohto sveta je naprosto úžasná, ako aj mix hororu, komédie a drámy, ktorá funguje na sto percent. Do Kráľovstva sa vždy rád vrátim ako v dobrom, tak aj v zlom.
Vyšehrad (2016)
Kurefsky zábavné, vtipné a hlavne trefné. Tým viacej, ak sa dobre orientujete v českom fotbalovom zákulisí. Vyšehrad je seriálové zjavenie!
The Haunting (2018)
Tento koment (výnimočne) píšem po dlhšej dobe. A znovu a znovu sa mi v hlave prehráva. TO slovo výnimočne by sa tu dalo použiť na x krát. ...Takže v krátkosti : nemám obavu, že tento seriál sa stane legendou, mezníkom hororovej drámy, skĺbenia viacerých rovín a žánrov. Ešte nikedy sa mi nestalo ( možno v Duchovi s Patrickem S. ), že som mal zimomriavky a o chvíľu slzy na krajíčku. Klobúk dole pred všetkými, ktorý sa podielali na tejto tvorbe. Tak nadržaný po skončení jednoho dielo, kedy sa objaví a zhliadnem ďalší som ešte nebol.