Recenze (101)
Alenka v říši divů (2010)
(Pán Prstenů + Avatar (3D) + Shrek) * naprosto ubohý obsah = břečka. Tak zklamaný jsem na konci filmu už dlouho nebyl; a to jsem od toho nic extra nečekal.
Andaluský pes (1929)
Dalího, bezpochyby mistrovské, obrazy mi přece jenom dávali víc, ovšem, zvláště pro takto krátkou metráž, dám tomuto experimentu šanci ještě minimálně jednou; a to v různých stavech mysli i osoby:)
Andromeda (2000) (seriál)
Když člověk tam vidí pořád toho Herkula. A když člověk jako malej měl toho Herkula tak nějak rád.
Asterix a překvapení pro Cézara (1985)
Perfektní díl. Líbil se mi mnohem víc než Asterix v británii. Panoramix je nejlepší:)
Avatar (2009)
Příběh tolikrát viděný, který nikdy neomrzí. Absolutní očista duše, láska v koncentrované podobě. Nádhera.
Až na krev (2007)
Nebýt tak úžasného konce a tak skvělé hudby, která to nádherně podmázla, bylo by to možná míň. Jinak Daniel Day - Lewis byl ohromující. Film a hlavně postavy prosákly a pěkně smrděly ropou - to je tak jediný co mě k tomu víc napadá:)
Babel (2006)
Iñárritu nám tu předhazuje další film z jeho melancholických, propletených příběhů. Škoda, že mi to přijde všechno tak podobný, ale pořád hezký. Neni to čistých 5* ale nějak se mi to líbilo víc, než 21 gramů... u tohohle vám rozhodně emoce nezaspí.
Batman (1989)
Jeden z mých filmů dětství. Miloval sem batmana a dneska po těch letech mě to baví skoro stejně. Nicholson byl bezkonkurenční a Ledger byl přímo "nádhernej" ale i tak za ním Nicholson nezaostává. Burtonova špička.
Batman se vrací (1992)
Když se řekne Batman, vybaví se mi Tučňák kousající do nosu smějícího se blbečka. I když Nolanovi Batmani sou skvělí, ty Burtonovi mi zůstanou navždy v srdci.
Blade Runner (1982)
První půlhodina budování atmosféry byla perfektní. Čekal jsem, čím mě příběh překvapí ale bohužel se žádný božský zvrat nestal a tak to pomalu upadalo a bylo to takové trochu bez duše. Ovšem jinak rozhodně více než koukatelný a poslouchatelný snímek.