Recenze (189)
Jiná země (2011)
Ztracený čas.
Divočina (2014)
Po hodině jsem to vzdal. Kecy, prdy beďary... Žádná akce, nic pro zasmání.
Bratři (2023)
Óda na vrahy... Co bude dál? Vychvalování Hitlera a Stalina???
Špindl 2 (2019)
No... První díl tak za půl hvězdičky. Asi jen díky Anně Polívkové. Tohle je ubohost na druhou. Přes třicet minut jsem nedal.
Wonka (2023)
Po jedné minutě, jak začali zpívat jsem to uznul!
Bod obnovy (2023)
No... Není zo zrovna můj šálek hrnku, ale dal jsem tomu šanci. Půl hvězdičky za vizuální efekty a za ten Citroen XM, rádoby v elektrice. Děj mě až tak nezaujal.
Apex (2021)
To už tady na tom byl Bruce tak zle, že bral takovýhle škváry??? Nicméně... Napadá mě, jestli na tom není ještě hůř jeho manažér...Nakonec jsem to dokoukal. S přeskakováním. Trapná parodie na ŽIvý terč.
Kuchyně (2023)
To zas je černota...
Co jsme viděli, co jsme slyšeli (2021)
Jak jsem to mohl celou dobu vydrzet... Zadne priserky, nic...
To se mi snad zdá (2023)
Dal jsem 35 minut. Už jsem viděl Nicolase v lepších filmech.