Oblíbené seriály (10)
Pán času (2005)
Červený trpaslík (1988)
Daredevil (2015)
Přátelé (1994)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Hvězdná brána (1997)
Teorie velkého třesku (2007)
Heuréka – město divů (2006)
Už jen kvůli dílu kdy "ukradli banku" s Cartrovými ksichty (to se slušně napsat nedá) :D :D Škoda, že je nenechali natočit ještě tu pátou řadu... ale i tak byl konec fajnový :) Just another day in Eureka.
Muži sobě (2012)
Jedna perla za druhou. Jako snad u každého seriálu je třeba se rozkoukat a skouknout aspoň dva díly aby si člověk s postavami "sedl" ale dle mého velmi kvalitní komediální seriál :) Doporučuje 8 z 10 Gandalfů
Hra o trůny (2011)
První řada ***** Druhá řada **** Třetí řada ***** (devátý díl byl pomalu to nejlepší co jsem na poli seriálů dosud viděl).