Recenze (170)
Donnie Darko (2001)
ten zajac bol krasny. uhm... hm no film to bol skvely fakt moc moc.
Pokání (2007)
dala som 5! nuz sice neviem ale asi som to hviezdickami vyjadrila dobre. tomuto filmu ozaj patka lebo je to o NIECOM. a je to kus umelecke v istych momentoch. mnam.
Dotek zla (1958)
pekny noir film. jak treba no a moc som noir filmov sice nevidela ale tento je skvely.
Mikrokosmos (1996)
nuz dam 5 hviezdieciek lebo to bol asi prvy poriadny dokument o priserkach zo zvieracej rise ktory som mala moznost vidiet ako decko. snad by som chcela byt tou "muškou" co zije len 24 hodin. najde si partnera nakladie vajicka a potom si zomrie. :D
Putování tučňáků (2005)
tak toto ked som pozerala mala som v sebe kopu emocii.. tucniaky to maju ozaj tazke ako aj vela inych zvierat samozrejme. ale vzdy sa snazia. ich najvacsim bojom je boj o prezitie.
Bobři - cesta divočinou (2008)
ako ste mi toto mohli urobit? :D taky krasny film az som na konci plakala.. nuz toto je fakt od vas nepekne ze spravite taky krasny dokument o zvieratach a ja mam potom plakat.. :(
Noc hrůzy (1985)
genialne? pre mna v istych momentoch ano.. tak aj 5 hviezdiciek :D
Čínská odysea (2002)
waaaaaaau !!! pekne krasne nadherne. aj ja chcem ist tam pod tu rozkvitnutu broskvoň. film ktory mal cit, vizualne velmi pekny, nechybalo tu more vtipu a sympaticki herci
Police Story (1985)
tak som sa smiala ze som sa metala ako ryba na suchu :D aj som si hlavu udrela.. no ale uz neboli :D
Amadeus (1984)
ten amadeus musel byt dobre na hlavu :D a to sa mi lubi aj cely film bol kusocek na hlavu.. ale len tak aby bol priamo fantasticky :D