Oblíbené filmy (10)
Americká krása (1999)
Film môjho srdca. Krásne obrazy takmer realny pribeh. Je to typ filmu ktory môžete vidieť zas a znovu a vždy vám ukáže čosi nové.
Dracula (1992)
prekrasny pribeh o draculovi s vymikajucimi hercami
Východ slunce (1927)
tak nadherny film!
Nuda v Brně (2003)
vtipne a rozdrasane..
Jen jednou se miluje (1981)
Jemne erotické scény, keď Beba kričí: Tomi, Tomi.. On: Tomislav!!! :D Úžasný film s ktorým žijete a trpíte od začiatku do konca. Hlavný hrdina je veľmi charizmatický a preto presvedčivý. Tento film ma naozaj zasiahol do citlivého miesta. nadavka pička materina je inak fakt dost zaujimava.
The Doors (1991)
Vala Kilmera tu vnímate na 200% ako Jima Morisona a viac vám netreba. Do tohto filmu sa dá dokonale zapozerať. Na konci budete mať zmiešané pocity z toho čo všetko sa tam udialo....
Modrý samet (1986)
ten umely vtacik na konci bol skvely.. hmm :D haha nie.. k tomuto filmu niet asi velmi co napisat. hovori za seba.
Glen, nebo Glenda (1953)
milujem toho nestastnika co tento film natocil. aj ja chcem byt raz taka reziserka aky bol on reziser. neviem komu sa tu co nepaci. na chapanie tohto filmu nie len co sa tyka deja ale hlavne co sa tyka jednotlivych obrazovych vsuviek treba mat asi velky cit, pochopenie a nieco ako inteligenciu.
Mulholland Drive (2001)
akosi neviem ci som aj zazrela toho trpazlika co sa tam stale spominal. ale to nevadi. hmm :D ved tam bolo co tam byt malo proste Lynch.
Smrt přichází v bílém (2003)
prekvapive, ustrasene pocity. na tento film sa neda zabudnut.