Recenze (2 045)
Mafia Mamma (2023)
"Je mi čtyřicet."
Volha - BALBA (2023) (epizoda)
Tři hvězdy jenom z úcty k povedeným předešlým dílům, jinak slabá epizoda, takže je vlastně dobře, že to končí.
Agrometal - Soutěž (2023) (epizoda)
Nejmladší z rodu Hrušínských začal jako herec Discopříběhem a končí (?) jako scénárista Agrometalem. Zajímavý oblouk, i když malinko bez vyvrcholení.
Pinball: The Man Who Saved the Game (2022)
Ne tak dobrý jako Tetris (2023), ale pořád slušný a zábavný.
Jak jsem se stal gangsterem (2019)
Glorifikace gangstas v polském provedení. Takže výsledek je o dost lepší, než na co by se kdy (s velkou pravděpodobností) zmohli Češi, ale o dost pozadu za prací nejlepšího režiséra v daném ranku. A ta zaperdelena polština drsňáckýmu výrazu fakt nepomáhá, i když to samozřejmě není ničí vina.
Volha - HULIZA (2023) (epizoda)
Švejk v časech normalizace.
A pak přišla láska... (2022)
Velmi příjemné neodrhovské pojetí.
Pongo Calling (2022)
Výborný dokument s hlavním hrdinou, který okamžitě přiroste k srdci.
Luther: Pád z nebes (2023)
Komiksová adaptace Luthera bez předlohy.
Velká premiéra (2022)
Tohle paní Janžurová neměla zapotřebí. A my taky ne.