Recenze (177)
Abeceda hvězd (2002) (pořad)
Vtipné a humorné
Andělská tvář (2001)
Pro mě byla Andělská tvář moc pěkný film. Trošku jako režiséra mám ráda a byla jsem na tento film zvědavá a Troška nezklamal. Pěkně natočeno, moc pěkná hudba i kamera.
Ať přiletí čáp, královno! (1988) (TV film)
Druhý díl k pohádce Co takhle svatba, princi. Snad o malilinko horší než první díl. Ovšem král, královna a komoří opět nemají chybu. Piere Bujon (v královnině podání Piere kujon) je taky neodolatelný. Opět velice pěkné písničky, originální kostýmy, ovšem ty jejich klobouky nemají chybu, ale na hlavě bych je mít nechtěla.
Autíčko s červeným srdcem (1985) (seriál)
Tenhle večerníček byl nádherný. Škoda, že je to jeden z těch pěkných, ale bohužel pozapomenutých večerníčků.
Až opadá listí z dubu (1991)
Tak až díky Werichově fimfáru jsem si konečně po x letech zapamatovala, že listí z dubu prostě neopadává. Povedená nádherná pohádka
Babovřesky 2 (2014)
Vydržím hodně, Trošku jako režiséra mám ráda, ale tohle byla už i na mě moc.
Bílá nemoc (1937)
Skvělé herecké obsazení a skvělé zpracování. I když to znám téměř nazapmět, vždycyk na to ráda kouknu. obdivuji vždy vytrvalost doktora Galéna s jakou léčí své chudé. A nikdy nechápu maršála a pak ani ty zfanatizované lidi. Nakonec mu tu nemoc přeju, dobře mu tak!!!
Bingo (1994) (pořad)
No nic moc extra se mě to nelíbilo.Moc si z toho nepamatuju, jen to, že se mohlo soutěžit snad jak ve studiu tak doma. Jednou nám to babička koupila, ale stejně jsme nic nevyhráli, chybělo nám tam škrtnout jedno číslo. To byl snad jediný díl, který jsem viděla celý, jinak jsem u toho moc dlouho nevydržela.
Bludička (1981) (seriál)
Skvělý seriál nakterý si pamatuji ze svého dětství. Nejvíce se mi samozřejmě líbila vždykcy zlá Edna
Bydlení je hra (2004) (pořad)
Tak tnehle pořad se mi moc líbí. Vždycky ráda koukám, co pěkného architekt vymyslí a musim říct, mají v týmu šikovné lidi, páč i s amlým rozpočtem umějí vylepšit moc pěkně bydlení.