Recenze (5)
V pasti (2020)
47 Meters Down po škandinávsku, nudné, od 30 minúty zbytočne naťahované a hlavne celý čas myslené smrteľne vážne.
Polibek draka (2001)
Áno, JE TO TUPOSŤ,ale po tých rokoch to vyzrelo ako víno a hlavne na rozdiel od väčšiny béčkových akčných filmov z mladosti to nemá hluché miesta, je to hlavne vtipné (aj nechcene samozrejme) a Jet Li dokáže aj hrať. Od scenáristu/producenta Bessona je to jeden z posledných nadpriemerných filmov.
Má vlast (2013)
Na víkendový večer dobrý výber, ale po dvoch dňoch to z človeka vyprchá a zostane len záverečných 10 minút, ktoré sa snažia nastaviť zrkadlo realite. (5/10)
HoKEjový sen (2020)
Zatiaľ čo prvá línia o odchádzajúcej generácií hokejistov v podaní Nagya dokáže patrične nadchnúť aj dojmúť, línia s mladým chalanom pripomína či už Product Placementom (TEN KAUFLAND!!!) alebo finálnym stretnutím s Nagyom jojkárske V siedmom nebi. Ak by urobili samostatný film ako poctu Nagyovi a malému chalanovi časozberný dokument (povedzme 8-10 rokov života) , či jeho sen prežije pubertu, malo by to oveľa väčší zmysel ako pol hodinka zo života normálného 9-ročného chalana z detskej ligy akých sú tisíce. Prvá línia za 4 hviezdy,druhá za 2 hviezdy.
C'est arrivé près de chez vous (1992)
Francuzska odpoveď na Cannibal Holocaust + začiatok jedného z najlepších európskych hercov dnešnej doby = 100 %