Recenze (234)
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
Rozmanité. Originální. Vtipné. Osvěžující!
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Tohle skutečně zaujalo někoho, kdo má víc než 10 let? Pravda, já jsem asi jiný, tohle by mě totiž zřejmě nijak zvlášť nezaujalo ani v těch deseti. :-(
Dark Matter (2015) (seriál)
Hm, tak podle mého je to scifi o třídu lepší než většina těch seriálů o podivných hrdinech s podivnými schopnostmi. Na nic si to nehraje, a děj má také hlavu a patu, i když je místy lehce naivní. Škoda, že to skončilo.
Hon za pravdou: Dezinformace a cena falešných zpráv (2020)
Aha, tady si evidentně zase jeden nevzdělaný levičák plete nácky s pravicí. Koukat na to nebudu, evidentně je to totální levičácká sračka s předvídatelným obsahem.
O rybáři a jeho ženě (2013) (TV film)
Tohle si klasika od bratří Grimmů opravdu nezaslouží... :-(
Atlas mraků (2012)
No, jako špatné to nebylo, uznávám, ale upřímně řečeno, nějak jsem nepochopil, o čem to vlastně bylo. Co jsem pochopil bylo to, že ten Atlas mraků má být úžasné hudební dílo nějakým způsobem spojující a ovlivňující všechny zúčastněné postavy a dějové linie, nicméně po skončení filmu jsem si nevybavil naprosto žádnou výraznější melodii , což mi přijde docela zvláštní, protože zrovna toho si docela všímám, takže z toho jsem rozpačitý ještě víc. Prostě - tady mi něco uniklo.
Báječný svět shopaholiků (2009)
To je zcela mimo moje chápání.
Detektiv z Hongkongu (2016)
Nic moc jsem od toho nečekal, ale pobavil jsem se docela dobře. Podle mě je to stará dobrá klasika.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Kvůli té špatně uvěřitelné "teologické" linii Vrabčáků jenom čtyři hvězdičky. Že by si s nimi vládnoucí kasta nedokázala poradit je prostě naprosto neuvěřitelné, obzvláště když v seriálu v podstatě nehráli vůbec žádnou roli, a najednou z ničeho nic vězní a soudí nejvyšší vládce země. Blbost.
Agresivní virus (2014) (seriál)
O čem to je?