Recenze (866)
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Kdo tento dokument viděl a není dement, má jasno...
Neznámý voják (2017)
Syrový a totálně neholywoodský pohled na opomínané bojiště IIWW...
Medvěd - Ryby (2023) (epizoda)
Neskutečná epizoda.
Bullet Train (2022)
Odlehčená exkurze na palubu shikanzenu, která nezapomíná přátelské pomrkávání na diváka zalévat pořádným kýblem krve a brutalit.
Sandman - Série 1 (2022) (série)
Svěží vítr do seriálového světa a místy až neskutečně věrná adaptace komiksové předlohy. Konvence sériových vrahů v posledních dílech dává naplno vyniknout autorově představivosti a zálibě bizáru. A bonusový díl také super, ukazuje na promyšlenost a provázanost celého světa, v němž se Sandman odehrává.
Medvěd - Série 1 (2022) (série)
Ritchie mne neskutečně vytáčí, ale jinak je seriál perfektní. Vrcholem první řady je dětská party u Cicera...
Sisu (2022)
Finská krajina, mlčenlivý hrdina, zlato a řádně morálně zdegenerovaní náckové. Western v laponských druhoválečných kulisách. Jo a násilí, a to v dost syrové podobě. Co se týče reálií a toho, co hlavní hrdina všechno přežije, tak v poslední třetině se film stává čistou komedií...
Oko v oblacích (2015)
Výborné drama ukazující nesnadné morální kyvadlo pro operátora dronu a celý velicí tým, oba sedící skoro na druhém konci světa. A následnou nevůli byrokratické pyramidy přijmout zodpovědnost za jednoznačné rozhodnutí, pečlivě budované, výborně obsazené.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Chce to nehledat v tom nelogičnosti a prostě si užít poctivou, nápaditě natočenou akční jízdu.
Osvícení (1980)
Tady vše totálně ladí dohromady.