Recenze (866)
...a bude hůř (2007)
film mapující český máničkovský underground za dob komunismu a dokonale zachycující tehdejšího ducha pomocí partičky mladých budižkničemů - obzvlášť v první půlce jsem měl pocit, že kameru drží jeden z členů komunity a já sleduji dobový amatérský dokument a ne film z roku 2007. Druhá polovina sice rozvíjí nějaký děj, ale už nefunguje tak dobře jako ta první - ovšem stále se jedná o nadmíru povedený snímek vybočující ze současné české produkce, který mohu s nejčistším svědomím doporučit a u něhož jsem dlouho váhal mezi ****/*****.
Adresát neznámý (2001)
Kim Ki-dukovo nejnormálnější film, který, ačkoliv je do něj vryt autorův typický rukopis, se zbavuje přehnané mlčenlivosti a působí uvěřitelně (i když uznávám, že takovou konstelaci podivínů by jste asi jen těžko někde hledali:), nenuceně a navíc brutalitu, šeď a depresi vyvažuje občasným problesknutím černého humoru, což je u Kima též nevídané a tím pádem velice osvěžující.
Afro Samurai (2007) (seriál)
hodně stylový, krvavý a hlavně nápaditý anime seriál.
Afro Samurai: Resurrection (2009) (TV film)
dílko navazující na bezvadný seriál není už tak úplně okouzlující, podle mě by mu taky sedělo rozdělení do kratších částí - jinak vše při starém a navíc sexy mrcha s hlasem Lucy Liu, která je opravdu k nakousnutí.
Agent bez minulosti (2002)
nadprůměrný akčňák, který je více než důstojným úvodem do výborné série.
Agentky D.E.B.S. (2004)
totální chujovina, které by mnohem víc slušelo porno zpracování...
Ah, L'Amour (1995)
hehe, krátký animák o odmítavých děvčatech, který má pravdivou pointu.
Akta X: Chci uvěřit (2008)
občas zmatené, občas trapné nebo kýčovité a hlavně celkově tak nějak bez atraktivní zápletky, ale hlavní postavy jsou pořád sympaťáci i v tomto nemastném-neslaném celovečeráku.
Alenka v říši divů (2010)
Disney utlumil Burtona! Ani stopy po znepokojivém tušení, že pod všemi těmi barvičkami a úsměvy je ukryto něco děsivějšího, co jen čeká na správný okamžik k vykouknutí.
Alias (2001) (seriál)
seriálová mission impossible, akorát zde se místo bláznivého Cruise ohání pěstmi a různými agentskými serepetičkami sličná Jennifer Garner. Některé z dílů mě štvali svou tuctovitostí (zneškodnění bomby sekundu před výbuchem atd.), ale většina mě děsně bavila a naprosto bombastické bylo zahuštění atmosféry vždy na konci série. Jen nevím, co si mám myslet o konci celého seriálu - opravdu se to všechno vyřešilo tak snadno?:)