Recenze (866)
Sedm statečných (1960)
klasika mého dětství s naprosto nepřekonatelnou Theme melodií.
Muž z oceli (2013)
suprové triky, suprové souboje, možná jen trošku zdlouhavé. Dle mého je superman nudný hrdina, takový nezničitelný Mirek Dušín, ale nutno říct, že Snyder ho podchytil jak nejlépe to šlo.
Svatá čtveřice (2012)
díky za krátkou stopáž!
500 dní se Summer (2009)
aneb jak je otravné, když muži řeší city:)
Neodolatelný (2006)
nechápu název - mělo by se to spíš jmenovat Neodolatelná, podle E. Blunt.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Jack Reacher je v knihách supr týpek a film se toho víceméně drží - občas mi vadilo až moc zjevné puritánství hlavního hrdiny a celkem mě vytáčela i okatě vlastenecká hudba. Jinak pohoda, dobrý film.
Jak porodit a nezbláznit se (2012)
v životě muže jsou chvíle, kdy při výběru filmu musí ustoupit drahé polovičce...
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
tak tohle byla pecka! Hodně krve, několik pohádkových odkazů, supr Gemma Arterton a Jeníček píchající si inzulín, protože se jako malý přejedl perníkem.
Total Recall (2012)
pocta originálu, ačkoliv ten pro mě stále zůstává numero uno - novinka má navíc pár vtipných odkazů, jako třeba bankovky s Obamou.
Nespoutaný Django (2012)
Násilí, stříkající krev, slovo negr použité na všechny způsoby, bombastická hudba a typická nadsázka páně Tarantina - must see again!