Recenze (866)
Nebe (2021)
Čekal jsem méně sirotčince a více Etzlera...
Špión, který mi dal kopačky (2018)
Úplně jsem to nečekal u tohohle typu filmu, ale akční scény a jejich choreografie byly výborné.
Bod varu (2021)
Tak tenhle film mne dostal do presu, naprosto autentický zážitek.
Prázdnota (2020)
Začátek výbornej, má to atmosféru jak blázen. Po přesunu do civilizace to však jde do kopru....
Grand Prix (2022)
Ty postavy jsou takoví idioti, že je těžké s nima jakkoliv sympatizovat. Pár výborných scének, ale jako celek to podle mne úplně nefunguje...
Jan Žižka (2022)
Na české poměry obří film, který nijak nechytne za srdce a krom výrazných hereckých tváří a krásné krajiny toho zas až tolik nenabízí.
Hrnec zlaťáků: Pár drinků s Shanem MacGowanem (2020)
Dokument potvrzuje, že Shane je na první pohled prvotřídní sebedestruktivní dickhead. Nicméně na ten druhý je to totální srdcař a charismatická persona, kterou jakožto průkopníka respektují osobnosti ze širokého spektra kulturního dění.
Rozkoš (2021)
Naprosto přirozená herečka v hlavní roli, nápaditá kamera a pohled do zákulisí porna, kde se přístup k holkám rapidně mění podle toho, zda je zrovna zapnutá nebo vypnutá kamera.
Peacemaker (2022) (seriál)
Výborné provázání se Sebevražedným oddílem, stejní tvůrci zaručují snad ještě větší ztřeštěnost. Z Peacemakera se z totalniho dickheada stala plastická postava.
Duna (2021)
Velkolepé, nic jiného není třeba dodávat.