Recenze (866)
Černá smrt (2010)
bez velkých bitevních scén, heroických činů i hrdinů, špinavý středověk, jehož sestřičkou je bídná smrt a chudoba.
Hanna (2011)
moc pěkné!
Nude Nuns with Big Guns (2010)
celkem zábavná kravinka těžící hlavně z kontroverzního zobrazení církve jako drogového kartelu. Na mistrovství Machety to nemá, ale stylově je to velmi podobné.
Sucker Punch (2011)
Snyderova audiovizuální onanie doplácí na absenci uchopitelné hlubší myšlenky a propracovaného scénáře. Dá se říci, že se jedná o skoro dvouhodinový, úžasně vypadající videoklip, který prokládá akční sekvence příběhovovými úseky jen tak, aby se neřeklo. Trochu mě zamrzela i příliš okatá absence krve (kdy už někdo pochopí, že ratingový systém kurví spoustu potencionálně dobrých filmů?) se kterou by fantazie páně Snydera, které s ním většinou sdílím, fungovaly ještě o kus lépe.
Hra o trůny (2011) (seriál)
bezchybné zfilmování dokonalé knižní ságy, už se těším na další série.
Zúčtování v Malém Tokiu (1991)
oldschool akčňárna s naroubovanou větévkou japonské kultury, vesměs ovšem klasického a ničím nepřekvapujícího střihu.
Viděl jsem ďábla (2010)
další asijsky chladnokrevný film o pomstě, který mě napoprvé totálně rozsekal. Scéna popravy dvou týpků nožem v autě mi zůstane v paměti ještě pěkně dlouho.
X-Men: První třída (2011)
našláplý prequel, místy na mě působící dost popcornovým a uspěchaným dojmem, ale i přesto hlavně díky skvělým hercům a psychologii postav určitě potěší všchny fanoušky série.
Kazatel (2011)
víceméně stejné jako legie - dobrý potenciál, ale poměrně jalové a na vícero shlédnutí určitě nezajímavé zpracování.
Odplata (1999)
stylařina nejtěžšího kalibru! Tady jde jen o princip a dunivý hlas vypravěče, pánové!