Recenze (100)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Mozem nechápat v tomto filme ale prijat vsetky veci. ale slepý zabiják je uz naozaj sila... Najvacsím kladom je pre mna hutná atmosféra, ked je na plátne IT...
The Last of Us - V časech nouze (2023) (epizoda)
Dost sokujúce, lebo hru som nehral len mi deti o nej hovoria, takze neviem porovnat s krutostou v hre...
The Mandalorian - Kapitola 17: Odpadlík (2023) (epizoda)
Mando está de vuelta!!!
The Last of Us - Rodina (2023) (epizoda)
Zopár minút medzi bratmi a ich blízkymi, dalo viac emócii ako skoro celý tak vychvalovaný 3.diel...
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizoda)
Najprv nadsenie, ale potom... odchod z domu a to putovanie podzemím az prílis kludné, lahké, dost nereálne priblízenie a likvidácia odstrelovaca, herecký výkon Henryho v niektorých fázach nie velmi presvedcivý, rovnako herecka hlavnej záporkyne, infektovaní az prílis nereálne pohybliví( nie velmi prepracovaná digitalizácia aj u toho obra ), ep.2 bola v tomto ohlade lepsia... Niektoré veci idú do detailov ale iné velmi povrchné... Jasne, ze sa na to celkom pekne pozerá...
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Pri záverecných titulkoch chýbalo venovanie pre LGBTI komunitu... HBO si odskrtlo jednu povinnost...
Top Gun: Maverick (2022)
Je mi jedno, co hovoria experti, a ze Cruise dostal 5min aplauz... Kazdá vypovedaná veta je klisé ( vacsinou uz opocúvané ), niektoré technické nezmysly ( wtf 10,3 Mach ) a zas neznesitelný TC... Jednicka je originál a tie staré Migy ( a ich pilotci ) vyzerali o dost zlomyselnejsie...
Moonfall (2022)
Uz ani tá Halle Berry nie je cím bola, ked najvýraznejsou postavou je obézny nerd...
Ray Donovan - Passport and a Gun (2020) (epizoda)
Zásah naplno, dat tam Kevina Corrigana ako dementa...
Mizerové navždy (2020)
ML je pomalsí ako ja a mám o 3r viac ako on a ovela menej casu na udrziavanie sa...