Poslední recenze (17)
Případy 1. oddělení - Olizovač (2016) (epizoda)
Táto časť jednoznačne za 5 hviezd. Čakal som, že druhá séria bude lepšia, ale nečakal som, že bude taká nadupaná.
Vikingové (2013) (seriál)
po pozretí 8. časti ukončenej magickou spevom si nemôžem pomôcť a dávam 5*
Terapie láskou (2012)
jedna hviezda za krásnu herečku!