Recenze (199)
Go On (2012) (seriál)
Pilot vcelku zabavnej, ale ze by to zase bylo neco prevratnyho to ne, ale treba se to jeste rozjede. Kazdopadne Matthewa mam moc rad a asi hlavne diky nemu dam sanci i dalsim dilum
Chata v horách (2012)
Horory nemam obecne vubec rad, ale todle bylo neco dost jinyho. Lekacek je minimum a cilem toho filmu neni vylozene vyvolat strach. Je to fakt mismas a chvilema sem vubec nevedel co si o tom myslet. Zaver me nijak extra nepotesil, ale rekl bych ze zamer tvurcu vyvolat mi v hlave zmatek a otevrenou pusu behem i po zaveru filmu se celkem vydaril.
Chirurgové (2005) (seriál)
Asi muj nejoblibenejsi serial a to sem jich videl desitky. Na to, ze se chysta devata serie si obdivuhodne drzi kvalitu snad az na pulku pate serie kdy je linie s Izzie trochu blba a skoro me v tu chvili odradila od dalsiho sledovani. Pekne se dari cas od casu nahradit nektere postavy. Celkove mi skoro vsichni v Seattlu prirostli k srdci a tesim se na kazdy dalsi dil. Akorat s tim sokujicim koncem temer kazde serie by uz si mohli dat trochu pohov, parkrat je to fajn ale uz to zacina byt moc vykonstruovany.
Zločin (2011) (seriál)
Kdybych nekoukal na obe serie najednou, tak bych byl na konci prvni asi trochu nakrknutej, ale takhle to byl celistvej pribeh, kterej nemel zas tak nudnejch chvil a hlavne ustredni dvojka detektivu je hodne cool napsana a zahrana.
Panství Downton (2010) (seriál)
Za prvni serii pro me jasnejch 5 hvezd, druha to trochu srazila dolu, i kdyz nebylo to tak strasny jak by si clovek podle nekterych zdejsich komentu mohl myslet. Je to dost romantika, coz ja muzu, ale neni to zas tak extremne preslazeny, ze by to prechazelo do telenovely. Zacatek treti serie se kvalitativne vyrovnava skvele prvni serii takze zvedam zpet na 5*.
Newsroom (2012) (seriál)
Je to pecka. O prepsani serialovy historie bych zatim jeste nemluvil, ale kdyz to tak pude dal, muze se z toho stat jeden z nejvyznacnejsich serialu poslednich nekolika let.
Luther (2010) (seriál)
Velkej luxus. Ze svaty trojice kriminalek z Britanie z posledni doby, Wallander, Sherlock a prave Luther, se mi libi nejvic. Idris Elba na hrad!
Bitevní loď (2012)
Ackoliv proti tupejm blockbusterum vetsinou nic nemam, tak tohle bylo moc i na me. Opravdu extremne prehnanej patos a hlavne velka nuda ve dvou tretinach filmu me nedostane na vic jak 2 hvezdy
Interview (2007)
Hodne zvlastni film, kterej mi uplne nesedl, i kdyz davam spis silnejsi 3 hvezdy. Ne ze bych se nudil, ale asi sem se s vyznamem filmu trochu minul a porad nevim co si o celkovym vyzneni filmu myslet. Jinak Sienne Miller jakoby byla napsana role na telo a odvedla velmi dobry vykon, skoda ze nedostala v Hollywoodu vetsi prostor.
Útěk z MS-1 (2012)
Krasny 4 hvezdy, paradni oddychovka plna hlasek, ktera diky svy kratsi stopazi ani chvilku nenudi. Jen bych se tak pozastavil na karierou Guye Pearce, kterej ma tak rozmanitej vyber filmu od hitu po sracky, ze mu snad agenta musi delat naky maly decko na fetu. Ale tahle role mu vic nez sedla.