manonfire

manonfire

aaron winter

Česko

14 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 10 19 27 36
    • 23.5.2020  23:14
    Lov (2020)
    ***

    Svižné a v jednotlivých scénách leckdy překvapivé. Ale jak dojde na pointu, okamžitě se to odkope v další hollywoodskou debilitu na entou. A hlavně, zase to lezení do prdelí ženským divačkám. Feminizace světa je zdá se neodvratná, ale je opravdu nutné, aby se to více než kde jinde zrcadlilo právě na poli akčního-thriller žánru? Ať už knižního či filmového? Suspenzory hromadně nahrazují podvazky a mě to sere. Akční film byl vždycky báchorkou, jenže ti chlapi alespoň vypadali, že by to s (velkou trochou) štěstí dokázali přežít. Ale tyhle pipiny? Směšné a degradující, jak dílko samotné tak i jeho diváka. Škoda, jinak totiž filmek funguje. 60%

    • 28.4.2020  20:26

    Jistě, vyhmátněme si Johna s Bobbym, abychom se zrovna na jejich konto exemplárně opřeli do kariérismu jako takového. Právě tyhle dva, co se na rozdíl od většiny ostatních nesnažili pouze svézt na vlně slávy a úspěchu (byť jim ego jistě blažil) ale jako jedni z mála měli navíc snahu a koule na to, postavit se mafii, odborům, komunistům a zlovůli tajných služeb. Většina jejich předchůdců i následovníků se v blesku foťáků čepýřila úplně stejně, přitom ale všechny vyjmenované nešvary ze zbabělosti či vypočítavosti přehlížela. Nevím co Páťu Joudovic k jeho extrémně jednostrannému pohledu vedlo, ale jako tvůrce selhal, ať už obsahově, tak umělecky během svých komických pokusů o metafory. Jistě, Kennedyovi mohli mít vady, přesto za svou odvahu zasluhují veliký obdiv. A ne, že si tenhle dokumentaristickej nýmand vezme sérii tragédií, která jejich rod provází a zneužije ji pomalu jako boží důkaz spravedlivého trestu. 40%

    • 14.11.2019  21:14
    Hellboy (2019)
    **

    Hellboy obecně, na rozdíl od debilit typu Batmana či Spidermana, je velice silná a zajímavá postava. Právě proto u širokého publika nikdy nezaboduje, jako tito mainstreamově nudní a nezáživní panáci. Pokud jde spešl o Marshallovu adaptaci, je filmařsky a příběhově slabší, než del Torovy kousky. Při úvodním popisu až směšně vyumělkované Artušovsko-Čarodějnické války jsem opravdu čekal, že to najednou režisér sekne do parodie a někde v křesílku u televize se té pitomosti začne hihňat sám Hellboy. Neil Marshall na to prostě nemá. Hlavním průserem byl ale humor, kdy jsem se zasmál jednou jedinkrát (Asi to neklapne, protože jsem Kozoroh a ty....) Taky jsem neskákal nadšením, kterak byla ústřední trojka vzorově multikorektní... A do hajzlu, když už máte Rímského, tak neexistuje, že bude Hellboye dabovat kdokoliv jinej. Chápu, že se k McShaneovi perfektně hodí, ale tady není co řešit. Priority jsou dané.40%

    • 18.8.2019  00:28

    Mnohem vtipnější, odlehčenější a svým způsobem i nápaditější, než novodobé blockbustery, které se navíc berou smrtelně vážně.A otvíračka na párty Arlisee Lovelesse, přerušená náhlým zachvatem trudnomyslnosti pana hostitele...co Vám budu povídat. Další koncert Kennetha Branagha. 60%

    • 23.5.2019  03:33

    A jeho táta boxer se to dozví, přijde za nima a ...zboxuje je oba dva.:)) Škoda, že měl Plesl v seriálu jen minimum prostoru.

    • 23.5.2019  03:32
    Za oponou - Grant (E05) (epizoda) (2019)
    ****

    Telefonistická scéna byla nejlepší z celého seriálu. A to z obou stran sluchátka:))

    • 23.5.2019  03:28
    Za oponou (TV seriál) (2019)
    ***

    Tak je to samozřejmě chujovinka, ale to byla i Zkáza Dejvického divadla či Dabing street. Faktor hereckého ansáblu DD to i v tomto případě v poklidu vynahradí. Není to sice žádná komediální událost desetiletí, ovšem pár scének na mě zafungovalo přesně tak, jak mělo. Sice šlo o gagy, které neměly s ústředním "nedějem" moc společného, vlastně nebyly ani nikterak překvapivé či vypointované, ale měly své roztomilé kouzlo díky hravosti hlavních aktérů. Nejlepší byla telefonická scéna Hynka Čermáka s nahluchlým recepčním deníku Stalo se a Jaroslav Plesl, vyprávějící lichváři obsah jeho plánovaného artového filmového filmu od Filmové společnosti s.r.o. Kromě téhle dvojky zahrál pochopitelně výborně též Kamil Halbich svého neurotického slabocha, Tomáš Havlínek teplého maskéra a Anna Stropnická klasickou obrýlenou myšku. Rímský je na podobné role rovněž jako dělaný, jeho hlas je pastva pro uši. Jana Pidrmanová pak zase pastvou pro oči a všechny další tělesné senzory chlapa. 60%

    • 12.5.2019  01:16

    V rámci definice filmu málokdy tolik sedne výraz "Krásný". Existuje několik druhů komedií. Drtivá většina je špatných. Poté je určité procento povedených, obsahujících skvělé hlášky a gagy, jaké má například Dědictví či Marečku, podejte mi pero. U nich se, již dopředu rozesmáni, těšíme na ty nejvypointovanější scénky, ačkoliv je shlédneme třeba po dvacáté. Nakonec je ta nejužší skupinka nezvyklé ušlechtilých mutantů, kde se humor snoubí s poetikou a těžko vyjádřitelným, přesto neoddiskutovatelným uměleckým přesahem. Tam patří Slavnosti sněženek. Spousta diváků nikdy nepochopí, proč se jim ten film tolik líbí. Ti další pro změnu nikdy nepoberou, proč se tolik líbí těm druhým. Člověka napadne termín "Lidová" groteska. Přitom cítí, jak odlišný má tato nálepka nádech, pokud jde o osudy lidiček z Kerska, nebo těch ze Střelských Hoštic. V momentě, kdy umírá Hanzlíkův Leli, samozřejmě ta nejčistší postava celého filmu, nevyhnete se pochybnosti, zda to tak trochu není prvoplánovitě dojemné. Brzy Vám však dojde, jak celý ten slepenec něžně absurdních příběhů tato fatální pasáž zvláštním způsobem obohacuje. A také, jak rádi se vlastně dojímáte. 100%

    • 25.4.2019  22:13
    Pension Lola (TV film) (1993)
    ****

    Úplně neznámá věc, přitom plná gagů, jenž kvalitou daleko přesahovaly úroveň Kouzelníka. Tentokrát je měl prakticky do jednoho na svědomí Olda. Ať už to byly jeho klasicky geniálně podané ladies na sto a jeden způsob, hlavně pak hlubokomyslná šlapka Viky, nebo famózní bard herectví Měkký, výstavní to mutant Přeučilovsko-Kodetovského střihu. Výborná parodie na hereckou zanícenost a patetickou osudovost. Příběh samozřejmě krávovina, ale to v tomto případě vůbec nehraje roli. 80%

    • 25.12.2018  23:40
    Kouzelník Žito (TV film) (2018)
    odpad!

    Ten film byl špatnej snad po všech stránkách s výjimkou kostýmů. Takže bych poslal poděkování nějakému tomu homosexuálovi s jehlou a nití a naopak hrubě vyčinil všem gayům ostatním, kteří pravděpodobně zhusta zasedli v castingové porotě. Plýtvat na jednotlivé filmařské aspekty jízlivými finesami by bylo ztrátou času i oněch jízlivých fines. Určitě tedy v případě takto nepovedeného snímku.Takže ve zkratce. Scénář byl hloupý a nelogický. Neexistoval zde vtip, příjemná nadsázka ani poetično. Herci povesměs úděsní, včetně těch ověřených. Co ale bylo zdaleka nejhorší, výběr titulního hrdiny, jenž z obrazovky prakticky neslezl. Takhle, je mi jasné, že se svět mění, takže ani princové či jiní klaďasové již nebudou, co dřív. Nepřeháníte to ale trošku? Asi hodinku před premiérou téhle pohádky dostala moje neteř k Ježíškovy postavičku Kena, a ač měl na výšku dvacet centimetrů, proti tomuhle Denisovi Šafaříkovic to byl hřebec a pohlavní dobyvatel par excelance. Zlatej Filip "prstýnkatý afro" Blažek. Ten taky vlastnil něžnej kukuč, jenže měl 1,90 a krom boje s draky pěstoval i kickbox, takže se na něj ty princezny hnedka jinak dívaly, že jo. Chápu, že by měl být dnešní hrdina hlavně citlivý a vnímavý vůči duševním potřebám svých registrovaných partnerů. Měl by si denně měnit svůj kostým za čistší a lépe barevně sladěný, ale co je moc, to je příliš. Tenhle Žito, když od plic huboval filmovým protivníkům, znělo to jako otevřená výzva k felaci. Pak se divíte, že se nám tu leckdy dvacetiletí fotí se psími oušky a čumáčky. Ale nejde jen o proporce. Pavel Kříž měl tehdy jako Statečný kovář stěží osmdesát kg (i s dvacetikilovým kyjem dohromady), jenže to měl čím vykompenzovat herecky a typologicky. Kdežto Šafařík nemá zhola nic, snad tedy krom několika nových telefonních čísel od členů castingové komise. Pokud šlo o představitelku princezny Adélky, tak tam samozřejmě všechno OK. Hezký hlas a ještě hezčí věk(21) Víc toho princezny většinou ani nepotřebují, což se i potvrdilo. Každopádně, do budoucna bych panu Zelenkovi doporučoval pokračovat ve tvorbě kvalitních televizních inscenací dle námětů světových klasiků.(Návštěva staré dámy, Paní Piperová zasahuje, Brouk v hlavě) Tam má velmi slušné režisérské zářezy a říkám na rovinu, že je mám rád. Pohádky už ale fakt ne. Z těch jeho šesti vánočních nemá ani jednu v červenejch číslech, dodává ale jednu za druhou. 0%

    • 8.12.2018  21:33
    Blutgletscher (2013)
    odpad!

    Hlavně, že tihle imbecilové ve chvatu převlečení za filmové tvůrce dali v závěrečných titulcích na třetí místo čokla. Film slaboučkej jak intelekt EvilPhoenixe a jemu podobnejch přidruženejch sralbotků, co by se asi třásli strachy i u Policejní akademie. Vždycky mě fascinuje, jak se může někdo s tak zjevným nedostatkem umu uchytit jako filmař, kterému se na ty svoje zvratky pokaždé podaří najít potřebnej peníz. 0%

    • 1.12.2018  17:47
    Safari (TV seriál) (1986)
    ***

    Kdo by zase nechtěl být jedním z děcek, která si prožila léto na zámku obleženém obrovskou ZOO? Našlapovat znovu po rozpálených dlaždicích kůpaliska z osmdesátých let, pít limonádu z povoskovaných kelímků, a pak se vracet domů s někým, kdo Vám zastavil srdce jen tím, jak se zpod těch svých culíků usmál. Komu by v tu chvíli vadilo, že je to na pozadí šedého sídliště s vozoparkem, kde se bok po boku prolínají nejpomalejší čtyřtakty s nejrychlejší dvojtakty historie? Pak je tak trochu vedlejší, že má ten seriál co do smysluplností kilometr daleko k nějaké dokonalosti. V tu chvíli je totiž vedlejší všechno. Mnoho štěstí ale tahle nostalgie bohužel nepřináší, spíš je to takové pravidelné připomenutí se paní Smrti. 60%

    • 30.11.2018  19:46
    Leto s Katkou (TV seriál) (1975)
    ***

    Fakt nechápu povýšené komentáře některých zdejších inženýrů, jako třeba MM.Ramoneho a Ej Hlemýždě, kteří se rozhodli zúčtovat s totalitou a obecnou zastaralostí díla prostřednictvím zrovna tohohle vcelku milého a v rámci věkové skupiny i vtipného seriálu pro děti. Mimochodem jako malej jsem Léto s Katkou nikdy neviděl, takže faktor nostalgie prakticky nula, přesto hodnotím kladně. 60%

    • 13.11.2018  23:43
    Bylo nás šest (TV seriál) (1986)
    ***

    Zounar jako extrémně upjatej suchar. Matásek naopak na pohodu nejlepší borec, ovšem až na takového Don Juana bych ho zase neviděl. Šťastný herecky méně výrazný, než v pozdějších letech. Jindy lascivní Gajerka tentokrát jako totální vypatlankyně bez kouzla. Chýlková v prapodivně nudné úloze. Žáková je zvláštní případ. Opravdu se v jejím herectví dají najít znaky unylosti, přesto mi ale její projev přišel důvěryhodnější, než u všech ostatních hlavních hrdinů.....Jo a navíc se mi na ní moc hezky koukalo, krásné oči a vlna přes čelo. Na to jsem vždycky slyšel, i když mi bylo v roce výroby šest let:)) Celkově 50%

    • 12.11.2018  02:20

    Pro mě jednoznačně nejlepší série ze všech tří. Zní to kacířsky, ovšem posun v animaci zaznamenal od "Odkazu budoucnosti" do "Podivuhodných prázdnin" tak obří skok, že to do výsledného porovnání zkrátka zahrnout musím. Navíc je Smolíkovic cesta kolem světa vyloženě zábavná. Zatímco se dřív veškerý děj soustředil kolem Ládíka, nyní dostali všichni členové rodiny víceméně rovnoměrný prostor, což se ukázalo jako skvělý tah. Výsledné hecování mezi stoickým intelektuálem Halířem a kouzelně slaboduchými (leč stále autoritativními) rodiči je zde naprostým základem. Svůj čas si ale ukořistí též flegmatický génius Ládínek a věčně odrzlá Kristýna. Animace místy až překvapí svou výpravností. Z tohoto povrchního hlediska je první série prakticky nekoukatelná. 80%

    • 9.11.2018  16:08
    Zkoušky z dospělosti (TV seriál) (1980)
    ***

    Kladem jsou některé z dialogů a hereckých výkonů, jenž i v rámci tohoto díla -(nikoliv špatného, ovšem ani zcela vrcholného)- bohatě postačují, aby dnešní seriálové opusy strčily do kapsy.(Osvědčení Hlaváčová, Menšík, plus tentokrát výteční Zounar s Trojanem) Co je ale hlavní, pokud jde o volbu představitelek studentek, těžce mi zde tvůrci kápli do noty. Bartůňková je otevřená sexuální výzva v kostce, Bartošová má ty svoje zádumčivé studánky o hloubce Mariánského příkopu a Ljuba Krbová, to je hotová óda na miláčka s předzvěstí jedněch z nejhezčích koziček ever. Tahle třída byla zkrátka výjimečný ročník a závidím tomu, kdo jej měl možnost sklízet a následně chutnat, natož se jím opíjet do němoty. 60%

    • 5.11.2018  20:06

    Režisérsky nezvládnutý a nudný survival, zakončený přeslazeným koncem. Romance, následující po návratu do civilizace, by měla působit mnohem dospěleji. Skvělým příkladem je například Trosečník. Nezbývá ale, než film pochválit za oba hlavní herce. Vsadím se, že byla předloha bestsellerem, debilní je na to dost.40%

    • 30.10.2018  04:22
    Vražda v salónním coupé (divadelní záznam) (1997)
    **

    S přehledem nejslabší hra Cimrmanů. 30%

    • 9.10.2018  23:58
    Valkýra (2008)
    ****

    Málo Branagha, moc Cruise. Čiže to chtělo více kvality, méně líbivosti. 70%

    • 6.10.2018  20:28

    Nejgeniálnější hudební těleso všech dob. Tečka. A tento dokument poskytuje adekvátní výpověď. 100%

    • 4.10.2018  23:33

    Prostě Korejské. Tudíž značně nevyrovnané, a nekonzistentní. Místy to mělo namířeno k uměleckému dramatu, časem to přešlo k přiblblému krváku třetí cenové. Navíc je režisér nejen vypočítavej(během inscenace co největších nespravedlností a až absurdního vylíčení militantního patriarchátu), ale též zmrd (protože to celé nakonec přežije ta největší, chladná, zbabělá a celkově nemastná-neslaná svině, jíž by ta smrt opravdu slušela) K čemu je fakt, že si to místy drželo určitou úroveň, když konec už byl typicky made in Korea, tudíž pitvořivý, přeafektovaný, několikrát nastavovaný a přitrouble akčně vyhrocený. Závěr v cele se společným pískáním na píšťalku....vyvolával smích namísto dojetí. Na druhou stranu, ač sám misogynem, přál jsem těm úchylným a samolibým sráčům s malými péry z rukou nešťastně Kim-Bok jen to nejhorší.Takže nějaké ty emoce rejža přece jen vyloudil. Ačkoliv hodně na sílu. 60%

    • 3.10.2018  19:36
    Legenda (1985)
    ****

    Tenhle kousek patří mezi několik výjimek z pravidla, kdy nesnáším až pohrdám fantasy žánrem. Nápaditá akčnost neničící pohádkovost, romantický motiv neustupující strašidelnosti, a velkolepé vizuální poetično spíchnuté v pár interiérech....to jsou aspekty stojící za celkově okouzlujícím vyzněním. A samozřejmě dětská nostalgie z nesčetných projekcí v Mariánsko-lázeňském Miramonte. 80%

    • 22.9.2018  21:51
    Dvanáct (2007)
    *****

    Wow. Dokonce bych si troufal vyslovit, že výběrem herců a dramaturgií Michalkov překonal legendární originál. Samozřejmě, původnímu snímku z roku1957 náleží napříč půlstoletím poděkování za převelice silnou předlohu, na níž stálo za to navázat. Tyhle skvělé konverzačky z jedné místnosti -(je jich tak málo, což?)- mají obrovskou nevýhodu, se kterou však když se popasují, stane se naopak jejich zásadním zvýhodněním. Aby totiž takový film zaujal, musí sáhnout bezpodmínečně po výjimečných hercích, protože s Hollywoodským průměrem si zkrátka nevystačíte. Za druhé musí přijít s až osudovými dialogy, protože nemá po ruce žádnou tu debilní mainstreamovou omáčku ve formě vizuálně lákavého balastu. V podstatě vstupuje na trh s určitým manifestem typu Dogma, aniž by se jím však oháněl. Když se toho ale chopí opravdu kvalitní tvůrci, vznikne skutečně snímek hodný náročnějšího diváka, u něhož se dostává do popředí to, co by mělo povyšovat každý filmový projekt, tedy scénář. Michalkově variaci klasiky se to jednoznačně podařilo. Kostra příběhu je zachována, ale to co mě na tomto rýmejku bavilo nejvíce, byly právě ony osobní zpovědi jednotlivých členů poroty, hluboké leckdy tak, že by je neunesla zpovědnice v kostele. Mimochodem málokterý film je takovou ukázkou fenomenálního dabingu. Je to radost poslouchat, kterak si čeští herci rozebrali jednotlivé charaktery a posloužili jim svým neopakovatelně zabarvenými hlasy. (Preiss, Štěpánek, Kostka...nádhera!) 90%

    • 14.9.2018  02:24
    Evidence (2013)
    odpad!

    Nápad rozklíčovat celý případ v rámci jedné policejní místnosti, a to čistě podle nalezených nahrávek sice není špatný, jenže za ten absolutně směšnej konec si film nezaslouží nejmenší slitování. Spoiler: Teplouš Swetnam a opicoid Olatunde zkrátka vytvořili úplnou feministickou grotesku, kdy se ukáže, že tím největším řezníkem je dvojice pipin, o které jsme se přitom měli celou dobu jakože nejvíc bát. A najednou bum prásk, pointa se snesla z nebe a teď všichni čumte na to, jací jsme to ale super kreativní tvůrci. Tak za prvé, takový motiv je těžce fádní, neboť se poslední dobou v horůrcích a thrillerech opakuje nebývale často. Za druhé to vždycky byla, je a bude naprostá lacinost, která zpravidla celý film jen zničí. Už vidím ty dva teplouše, rejžu se scénáristou, jak se při premiéře drží vzájemně za klacíky a užívaj si tu svou neortodoxnost. 0%

    • 13.9.2018  23:22

    Cynické, Dojemné, Vynikající, Švédské. Katarině Ewerlof tu scénu vyznání lásky ke svým dětem naprosto věříte. Bizarnost chvíle, kdy dostane falešný Santa nefalšovanou nakládačku si zase parádně užijete. Vůbec je to takovej scénáristickej výkvět všech filmů o "rodinných" sešlostech, kde si všichni tak vzájemně naserou na čelo, až to snad není pro slabší povahy. Oni se zkrátka navzájem opravdu milují i nenávidí, pomlouvají se i utěšují. Ani v jednom případě se však nepřetvařují, jelikož vždy obě protipólné a zdánlivě neslučitelné polohy myslí vážně a upřímně. Ten nejtvrdší sarkasmus se prostě volně a nenásilně přemění v srdečnost, z úst jednoho člověka a během jednoho jediného večera. Hostitelku Saru, kterou vlastně všichni považují za kurvu (přes spodek, nikoliv vršek) ve skutečnosti svým způsobem všichni dodnes milují a berou tak trochu jako panenku Marii, která holt měla píču lumpa. Fakt je to tak dobré, až mě děsí, že tomu spíchla scénář ženská, jejichž opusy já zpravidla těžce nesnáším. Před Monicou Rolfner musím naopak smeknout klobouk. Sakra, jak to, že tak šikovnej scénárista nedostal další džob? Jak je to možné, když spousta naprostejch dementů typu Magnuska a vlastně většiny všech "tvůrců" hází na trh minimálně jednu sračku ročně. Co na tom, že borec udá filmařům pět filmů, z nichž ani jeden není v červenejch číslech, když se halt uměl vprcat do tý správný mezery na trhu. Tohle je ale jinej případ. Vyjímečnej filmovej projekt, který určitě není jen další povedenou vánoční komedií, nýbrž opravdovou poctou vtipného dialogu, smutné veselosti, sexuální shovívavosti i frustrace a spousty dalších podnětů k zamyšlení, z nichž se dá s trochou snahy přehlédnout i ten jedinej opravdu trapnej (pochopitelně ten o multi-kulti) 90%

    • 10.9.2018  00:42
    Exists (2014)
    **

    Tak tvůrce sice identický, ale přeci jen... smrdící king kong v sobě zkrátka nemá tu pravou tajemnou démoničnost a noblesu, jako paní Blérvičová. Celkově tak nějak stravitelný průměr, který ovšem stála hvězdu scéna, kdy negr vystřílí náboje nazdařbůh do tmy, aby si jakože obrazně zabušil rukama do hrudníku, jakej je to borec, kterej se svého velmi blízkého však chlupatějšího příbuzného nebojí ani za mák. Vlastně byla na pěst celá ta partička. Vypatlanej agresivní negr s vůdcovským syndromem, o to však slabšími stategickými schopnostmi. Jeho zrzavá interraciální čubka (což je už samo o sobě přes čáru.), která ještě navíc z legrace zapaluje spícím kamarádům vousy. Plus těžce nevtipnej kameraman, co to vlastně celý spískal a choval se prostě jako kokot. Jedinou normální se zdála ta druhá holčina, ale to jen proto, že hrála tu jakože stydlivopřemýšlivěmlčenlivější alternativu mrdavé zrzky se slabostí pro hnědá lana. 40%

    • 7.9.2018  23:35
    Bez cíle (amatérský film) (2012)
    *

    Tisícítřicátásedmá (odhad) variace na BlairWitch, tentokrát po jihomoravsku, což je velmi vtipně slyšet v naprosto každé větě, kteró tám boorci prdnoo. No je to sranda, co si budeme povídat. S hororem, natož plošně zhodnoceným 65 procenty to nemá nic společného. Ale klucí budou mít aspoň super zážitek z natáčení. 20%

    • 7.9.2018  22:22
    Projekt Černá Voda (studentský film) (2015)
    *

    Krista pána. Totálně okopírovat BlairWitch, přičemž se z předlohy vyberou ještě ty jakože nejvýživnější scény, aby to zkrátka odsejpalo, -(co na tom, že tím zcela zmizí ta zcela zásadní, postupně budovaná atmosféra zmaru, kdy se hrdinově den po dni točí dokola v bludišti hrůzy.)- to dokáže, pane Česáku, každej blb. Akorát by ho to nenapadlo, protože nechce sbírat u diváků takto bodíky z kategorie nejlacinějších. Kdybyste tu "inspiraci" aspoň dopředu přiznal. K čemu je, že tento mustr lesního bubáka točený na kameru dvěma slaboblbými bytostmi, zkrátka funguje, když z hlediska autorského jste nepřinesl ani hovno? Ani náznak nějaké vlastní nápaditosti, jen zmermomocnění dávného vzoru. Jinak doporučuji shlédnout na yt ty debilně oslavné komentáře náctiletejch piček a bohužel i kokůtků, kteří se tam vyznávali z toho, že nemohli ten den zabrat, nebo se ptali, zda je Káťa opravdu po smrti. Jak výstižné. Bohužel, jak vidno, i na CSFD se najdou velice nenároční velebníčci. 20%

    • 6.9.2018  03:20
    Vzteklina (TV seriál) (2018)
    ***

    Spoiler: Přestože není příběh zase tak špatný, neukázalo se příliš šťastným, že se soustředí na nejmladší a zákonitě tedy nejnudnější postavy (sestry zahradnice, Matýsek Hádek, mladej Pudil.) Ti to nakonec samozřejmě, namísto kovaných detektivů, celé rozlousknou -(Klasický syndrom spousty moderních krimi jako "Lasse zasahuje či Emil a detektivové:":)- Prostě všechna zábava ať směřuje k mladému blbému divákovi, ačkoliv se story točí naopak kolem mnohem letitějších postav, hraných zákonitě též vyzrálejšími a zajímavějšími herci. Scénáristům byl zkrátka daný mustr, aby se vše točilo kolem cucáků, což věrně vystihuje celkové ubírání se jakékoliv filmové, hudební či literární produkce. Pak musí člověk sledovat, jak nejcharizmatičtější postavu samotného fantoma, hranou výtečným Vlasákem, sestřelí vlasatej rachitickej kripl s permanentně napučeným kukučem, co sežral všechno moudro a pomstu světa. S tím jděte do hajzlu. Další mínus je, že jsem odhadl na první dobrou jak hlavního pachatele, tak jeho zhypnotizovaného pohůnka. Jo a ten Hádek, to je opravdu sex symbol k pohledání. Nudnej chcípák s klučičím ksichtem, na něhož se nedá dívat, natož ho poslouchat. 60%

    • 19.7.2018  16:00

    Potenciálně skvělý nápad postavit do situace uneseného člověka psychopatického sériového vraha, je bohužel totálně přebit až ubit naprosto béčkovou akcí a scenáristickými nedomyšlenostmi. Evans se prostě po fantomsku neslyšně nejen pohybuje po střechách aut, ale konstruuje složitá kladková soukolí sofistikovaných pastí, nezvučně, nesmyslně a čistě na efekt rozšmelcovává oběti v drtičích odpadu, načež pozůstatky procesu věší v pytlích na verandy pár metrů od od bandy nepřátel. A ten trapně vynucený důraz na jeho charizmaticko-fatální vliv vůči jeho nejmilejší oběti (v podání opravdu těžce nesympatické Adelaide Clemens) byl doslova směšnej. Stejně jako jeho prvotřídní (rozuměj z první třídy ZŠ) filozofické vejžblepty, jimiž komentoval utrpení a konce svých obětí. On už moment, kdy se náš teploušskej Aramis nenápadně ošatil předtím čerstvě vyvrženým hovádkem, napověděl, že to nebude psychothriller, ale těžce laciný naháněčkový cirkus. Takovej scénář spíchne i naprostej retard, to se fakt dalo napsat na šicím stroji. A jakmile film nemá scénář, nemá nic, to už si kurva návštěvníci 3D projekcí pamatujte....i kdyby v tom bijáku poletovali dinosauři s vrtulema, na poušti zdechl Aquaman žízní, Godzilla potratila v přímém přenosu a King-Kong ufacializoval (nemyslím profackovat) Patricii Solaříkovou k smrti... No, ikdyž v případě toho posledního bych asi přimhouřil oko. 20%

<< předchozí 1 2 3 4 10 19 27 36