Recenze (1 427)
Všechno nebo nic: Arsenal (2022) (seriál)
Jakožto fanda Arsenalu, který tomu týmu fandí opravdu ale opravdu dlouho si tuto sezónu moc dobře pamatuji, ten začátek byl absolutně tragický a snad nejhorší start Arsenalu za posledních 30 let. Klub se ale zvedl a nakonec to bylo o dva body. Celá série je pěkně udělaná. Ano, těch proslovů je tam možná moc ale takový už Arteta je. Celou řadu hodnotím velmi kladně.
Aquaman a ztracené království (2023)
O tolik horší oproti prvnímu dílu to nebylo. Rychle to ubíhá, jelikož se pořád něco děje, akce pěkná, triky taky fain, podvodní svět opět parádní ale již to asi tak nevytře oči jako první díl :)
Sněžné bratrstvo (2023)
My pamětníci, kteří jsme vyrůstali na VHS si matně pamatujeme film Přežít. Toto je remake a velice zdařilý. Rozhodně to lepší co Netflix vyprodukoval. Mrazivé, autentické a podmanivé.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Povedený prequel. "Are you, are you coming to the tree?"
Zimní prázdniny (2023)
Nejlepší příběhy píše život sám. To byla fakt pecka! Nebude to asi úplně vánoční klasikou pro masy, díky tomu, že je to pesimistické ale své fandy si to najde. Působilo to na mne trošku jako The Way Way Back se Samem Rockwellem.
Gekijouban Fate/Stay Night: Heaven's Feel III. Spring Song (2020)
Poslední díl této větve jsem si dal s dost velkým odstupem času, budu si je muset dát pěkně za sebou. Každopádně epické zakončení, ty souboje jsou pastva pro oči a hudba opravdu pastva pro uši. Jak jsem psal ale u předchozího dílu, tato větev je na mě moc depresivní :) Rin a Saber jsou prostě nej :)
Z nóbl společnosti (1956)
Tak Příběh z Filadelfie byla jiná liga ale i tak jsem se bavil. Grace Kelly, tak nádherná.
Novoroční koncert Vídeňských filharmoniků 2024 (2024) (koncert)
Novoroční klasika a tradice, které se držím již 5 let. Nádherný koncert, krásný doprovodný baletní program.
Gran Turismo (2023)
Schulin byl nej, malém jsem se udusil jídlem xD
Indiskrétní příběh (1958)
Tyto staré konverzační filmy mám moc rád, ještě navíc s takovýma esama jako Grant a Bergman. To byly doby kdy nebyly potřeba triky, obří rozpočty ale kvalitní dialogy a kdy byli herci gentlemani a herečky dámy.