Recenze (1 427)
Na hraně temnoty (2010)
Čekal jsem teda o hodně více od tohoto témátu, lehký nadprůměr na poli thrillerů. Gibson hraje jako obvykle výborně.
Protektor (2009)
Po velmi dlouhé době, už si ani nepamatuji, kdy jsem naposled viděl film z produkce ČR. Protektor mě zaujal svým tématem hned z traileru a nezklamal, výtečný film. Výborné herecké výkony a styl, kterým je film točen (vizuální zpracování) a na české poměry až hodně chytlavý hudební doprovod, to vše z něj dělá příjemné překvapení.
Moon (2009)
Po Districtu 9 další důkaz, že i za málo peněz se dá natočit kvalitní sci-fi.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Výborná sci-fi od mistra Spielberga, dokázal uvěřitelně vytvořit iluzi o UFO. Viděl jsem pouze režisérský sestřih.
Crash (2004)
Škoda, že jsem se shlédnutím tohoto filmu tak otálel, už vím proč žískal Oskara.
Bez soucitu (2010)
Travoltovi se snad na stará kolena začalo dařit, další film, který stojí a padá na jeho výkonu. Nadprůměrný akční film, který má rychlé tempo a spád.
Víla Zuběnka (2010)
Dwayne, Dwayne, k čemu se to v posledních letech upisuješ xD Příjemná rodinná komedie s rambem v hlavní roli.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Další teenage fantasy pohádka, nic víc, nic míň.
Dva machři mezi nebem a peklem (1972)
Klasika této nerozlučné dvojky.
Ninja (2009)
Průměrné akční béčko, které se na začátku tvářilo poměrně nadějně ale potom upadlo, děj vcelku nezáživný a nudný, film zahraňují poměrně dobré bojové sekvence.