Recenze (571)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Na hlavu klobouk, na sebe obléknout fešný kabát a hurá do světa s písničkou na rtech: "když se u nás chlapi poperou, tak jenom nožem a nebo sekerou". Je vidět, že si Timur a jeho parta oblíbila Guyeho Sherlocka a Residenta od Andersona. Film absolutně bez logiky, strachu, nadšení, napětí, údivu. To samozřejmě ani nemluvím o příběhu.
Agent na útěku (2012)
Nenáročný mix Bourna a 96 hodin. Chtělo by to trošku vylepšit scénář, protože je vše tak jednoduché a velmi předvídatelné. Celkem ale slušně natočené a zahrané, dobrý průměr.
Agora (2009)
Moc vědecké, náboženské a nekonečně dlouhé až místy nudné. Asi to nebyl zrovna můj šálek....
Aljaška v plamenech (1994)
Takhle to dopadne, když si někdo vezme moooc velké sousto. Je to škoda, protože mám Stevena rád. Kde jsou doby jeho slávy.... :-/
Alles Gute (2009) (seriál)
Aaaa teď si prosvištíme pár slovíšek :DDDD
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Máte neskutečně hezký oříšek, který když rozlosknete, tak je prohnilý. Podobně je to i tu. Americká slátanina ve velmi pěkném kabátku :)
Ambulance (2022)
Režie, střich, hudba, akce a herci jsou parádní. K čemu to ale všechno je, když scénář je tupý jako lžíce na boty. Ten by zabil i mrtvýho. Ti pisálci by si měli psát seznam na nákup v Kwik-E-Martu, ne scénáře. Tady totiž jedna blbost střídá druhou. Začíná to opravdu hloupou bankovní loupeží a pokračuje honičkou až do úplného konce. Třeba jsem málem umřel smíchy, když jsem zjistil, jak se deaktivuje sledovací GPS v sanitce, nebo jak snadno získat klíčky k sanitkám. Radši nevidět, než vidět a zapomenout.
Amorův úlet (2006)
Šílená, ale naprosto šílena komedie, která se dala vydrzet jenom kvuli Isle :)
Anihilace (2018)
Nuda v duze :/
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Ten chlap je zábavný, má srdce a hlavně ví o čem mluví. Občas mám chuť sežrat to jeho jídlo přímo s obrazovky.