Recenze (430)
Slow Horses - Season 1 (2022) (série)
Pomalu se rozbihajici spionazni pribeh, ktery by mohl mit i lepsi hodnoceni nebyt podivne napsanych a rezirovanych akcnich scen na konci serie. Temer one-man-show rtutoviteho nemocemi a smradem prolezleho agenta v podani Garyho Oldmana. 75%
Damaged (2024)
Detektivka s SLJ a Capaldim, kdo se tesi na Cassela bude zklaman, ma v pribehu jen par kratkych scen. Pribeh je temny, misty lehce nesmyslny, na urovni TV filmu. Plusem je rozumna stopaz. 50%
Fallout (2024) (seriál)
Ma to Fallout realie, ma. Ma to hlavu a patu ... ma to tak sest hlav, jednu ohlodanou patu a ocas. :) To, co je dulezite a zajimave by se dalo sestrihat max do jedne hodiny. 60%
Knox Goes Away (2023)
Michael Keaton jako prestarly zabijak, ktereho dobehlo dusevni zdravi a v poslednich zachvevech jasne mysli se snazi zachranit sveho syna, ktery v afektu udelal osudovou chybu. Zvlast na zacatku se film trosku mota na miste, posleze se rozbehne, vse to vynahrazuje paradnim vykreslenim rapidne pokracujici nemoci. 75%
Monsieur Spade (2024) (seriál)
Prijemne plynouci pribeh starnouciho americkeho detektiva Sama Spadea, ktery se druhe svetove valce usadil v malem, bezvyznamnem mestecku ve Francii a snazi se rozplest zahadu masakru v mistnim klastere. Reziser chvilemi nezvlada vykreslit, co ma na srdci a divak se v pribehu lehounce ztraci, tomu bohuzel neprida ani finale. 70%
Kód 8: Část 2 (2024)
Neni moc co napsat, nuda plna nesmyslu, scifi schopnosti ohybane podle aktualni nalady ci spise lenosti scenaristu, nelogicke jednani hlavniho hrdiny. 30%
Code 8 (2019)
Tuctove becko na motivy stejnojmenneho kratkeho sci-fi filmu.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Netusim, co tu hodnoti kolegove, ale po sedmi a pul hodine jste o par postav bohatsi, ale nevite o moc nic vic nez na zacatku, jen mate podivne tuseni ze tvurci na Vas chystaji prinejmensim dve dalsi sezony. Postavy se nechovaji prilis logicky a kdyz dojde k nejake zvlastni udalosti, nedozvite se vetsinou proc. 50%
Problém tří těles - Soudný den (2024) (epizoda)
Zvlastni dil, kde jednani ani jedne strany nedava smysl, netusim, jestli tak je to i v knize, ale tu spousta akci vypadala vyumelkovane a zbytecne, popripade byly uplne nesmyslne (trosky obriho tankeru, rozeberu a proberu v radu hodin :D)
Signál (2024) (seriál)
Zbytecne dlouhe a misty zamotane. 50%