Recenze (641)
Nabarvené ptáče (2019)
Výborná výprava, masky a syrovost! Trošku dusí vražedná stopáž. Tenhle hnus zažít a vrátit se do zpět do dětské duše je takměř nemožné.
Odpojit (2012)
Povině zavést předmět gramotnosti na internetu! U starší generace hloupost a stupidita, u mladé zas naivnost a drzost. Všichni chcou to samé! Jen aby je někdo miloval a porozuměl jim! Jen se obávám, že internet není na to ten nejlepší prostředník!
Buchty a klobásy (2016)
Tak tohle je ujetina jak Brno! Co Ti tvůrci musej sjet než tohle vypustí do èteru?!
Dealer II (2004)
Surovy, nechutný a uvěřitelný!
Život Briana (1979)
Prostě anglická pezka z Jeruzaléma
Predestination (2014)
Odbouchnutá časoprostorová kontinualita
Zmizení (2013)
Opravdu nervák až do samotného včas zakončeného finále. Mrkáček Jack Gyllenhaal umí krotit nejen hory, ale obstojně by se uživil jako detektiv. A věčně správně chlapsky drsný Jackman má i bez drsných titanových pařátů ránu jak z děla. -:)
Jmenuji se Sam (2001)
Tak tohle me dostalo a snad i trochu priotevrelo oci k prioritam zivota a zato dik.Epochalni!
V zajetí démonů (2013)
Ani po tomhle horou jsem nemusel navštívit toaletu s doprovodem, ale atmosféra mrazila stejně jako ochlupená záda. I bez 5,1 a 3D jsem se správně hororově nastartoval akorát zamrzelo, že moje drahá polovička tu atmosféru nevydržela a šla radši spát. Škoda, že jsem jí na snímek nevzal do kina.Ale nejsem zas tak škodolibej k špatně placeným uklízečkám kinosálu. Inu takovýhle horory můžu.
Gravitace (2013)
K plnému hodnocení mě bohužel nepustilo povědomí některých akčních scén, hlavně roj odpadu z družic, jenž lítají a decimují vše hlavně ve chvíli kdy se to nejmíň hodí. Třeba čínská vesmírná stanice přežila nálety odpadku do doby příchodu hlavní hrdinky. Podivná náhoda. Ale jinak film supr a pouze mohu závidět divákům co snímek shlédly ve 3Dé.O mesic a par piv pozdeji: Po 2 shlednuti musim par chybicek odpustit a davam plnejch 5, A ve 3d to nema chybu,