Recenze (641)
Modřiny (2020)
Klobouk dolů před kočičí ženou! Tu fyzičku v 54 letech jí můžou náctileté slépky závidět. K tomů se chopit ještě režie, to chce fakt silnou osobnost a to krásná Hally opravdu je!
Willyho kouzelný svět (2021)
Tak tenhle sračkoWilly-zanej land nezachránil ani ukecanej Niki Klec. Jestli má i todle prasodílo svého diváka fanouška, poslal bych naň tu šikmookou sirénu aby se mu zakousla do vajcat! Happy birthday!
Podfukářky (2019)
Sračkoidní stupidita s ultra protivnou tlustoprdkou ala Mekáč made! A ta "policejní" mužatka to jen podtrhla!
Skylines (2020)
Opět korektní hnůj v čele s nesympatickou všeovladající slépkou s blikajícíma bulvama tvařící se jako rudomodré scifi. Vydržel jsem půl hoďky. Déle to faqt nešlo!
Národní třída (2019)
Kdyby nebylo těch vykrádaček ala dycky severka s černým zrcadlem při slavnostech sněženek a dalších, hned bych dal o 1 star výše ! Čermák s ošklivkou Katy hráli výbordelně!
Dnes v noci v lese nikdo nespí (2020)
Tak takhle hezky jsem se u polské produkce dlouho nezasmál. Trošku to vykrádalo masakr na texaský způsob, trošku akta X. Farář správnej úchyl, homeless vítá hosty broxnou na sicilský způsob. Jen ta mrdaciozní bloncka si nemusela furt hrát s klackama.
Jeskyně (2005)
Záběry zatopené jeskyně jsou super, ale kdyby si tvůrci odpustila ty všudypřítomné ohavná pseudomonstra filmu by to prospělo.
Ve službě (2019)
Tak tohle byla ta správně vyvážena kokotina dneška. Nechybí online, afro gay svalovec, ženská (štěně) hrdinka s iq rozbitýho bagru. Logika, mortalita a fyzika tu nemá co nabídnout!
Ženská na vrcholu (2019)
Prvoplánové se scénářem na úrovni inkluzivního školství! 2 hvězdy za Dejdaruv kyselý xicht a krásné scenérie, kterých mohlo být tedy vícero než lišejníku v humusu.
Becky (2020)
Místy trochu úsměvné, ale skousnout se to dalo. Slabší průměr!