Recenze (115)
Zvuk hluku (2010)
-Haydn na mě sere.- -Policie, odhoďte buben!- Komedie o šesti hudebních teroristech, se kterými nakonec kolaboruje i polda, který je měl původně chytit. Bavil jsem se výborně.
Zahraj to znovu, Same (1972)
Klasický Woody. Nasmál jsem se opravdu do sytosti.
Přežít svůj život (2010)
Příjemná a originální filmová melta :)
Odcházení (2011)
Absurdita Václavu Havlovi jde. Jen si myslím, že tahle podařená divadelní hra neměla nikdy vzniknout jako film.
Habermannův mlýn (2010)
Zfilmovat vyhnání sudetských Němců jako komedii - či ještě lépe - nepovedenou parodii všech povedených snímků s touto tematikou? Úkol hodný talentu Juraje Herze. Třešničkou na dortu/filmu plném pokažených dialogů a uměle vygradované pointy ( -Pročs mi neřek', že jsem Židovka? -Já přeci chtěl, ale nikdy nebyla vhodná chvíle..) byla německá herečka v roli 'nejkrásnější české holky' v celém okolí. Jediní, kdo film dle mého drželi nad vodou, byli pánové Roden s Hrušínským.
Flákači (1995)
Klasicky perfektní dialogy, film ani chvilku nenudí. Moc mě potěšilo vidět téměř všechny Smithovy oblíbence v jednom obchoďáku (filmu :)
Restaurátor (2010)
Velmi pěkné komorní drama o komplikovaném vztahu otce a syna a jednom starém piánu. Pointa filmu mne příjemně překvapila, protože zde byla spousta možností, jak sklouznout k Hollywoodu.
Melancholie (2011)
Příběh měl perfektní gradaci, atmosféra byla mrazivá, přesně dle očekávání. Jediné, co mě trochu rušilo, byly odbočky k vedlějším postavám v první části, ale jinak při sledování konce jsem měl opravdový strach.
Harry Brown (2009)
Fajn napínavý příběh o pomstě jednoho staříka. Hodně autentické, věrně natočené. Caine je stále bourák.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Nebýt sexy šišlající Penelope a legračního Deppa, tak se asi ukoušu nudou...Nevím, ale připadá mi, že první Piráti, které jsem viděl před lety, měli alespoň trochu propacovaný příběh. Tohle byla prachsprostá vata, a kdybych do toho kina nešel zároveň na rande, tak asi opravdu těch peněz za lístek lituju..