Poslední recenze (1 158)
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Bavila mě trochu netradiční animace, která tomuhle ninjímu šílenství sedla. Dobře napsané postavy, příběhově průměrné, ale má to skvělý soundtrack, spoustu akce a výborný originální dabing. Slabší čtyři.
Yellowstone - Season 4 (2021) (série)
Velmi slabé. Čtvrtá série vaří hodně z vody a nemá žádná zajímavou příběhovou linku. Vypadá to jako by tvůrcům docházeli nápady.
Strýček Buck (1989)
Johna Candyho asi nejde nemít rád, ale tohle se prostě moc nepovedlo.