Recenze (760)
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Když hodnotit, tak v porovnání s něčím kvalitním. Třeba Případy 1. oddělení, nebo britské kriminální seriály. V porovnání je to tedy absolutní srajda. Takhle přece lidi, zabívající se zločinem nemůžou mluvit, povídat si atd. . A pan Petr Panzenberger hraje opravdu otřesně. To se musí nechat, jestli je to cíl, hrát hloupě, tak se to fakt daří. Vyorálek je tady taky takový divný macho. A Malá? Ta je taky extra v debilní herecké pozici. Matka by jí šla, ale vyšetřovatelka jí fakticky nejde. Špalek to vede poněkud mdle. Asi je sám mdlý. Počítám, že to celé klesne pod 53 procent.
Stíny v mlze - Královna majálesu (2024) (epizoda)
Je to hloupé. Neuvřitelně nepřirozené. Jako by všichni byli bez přirození.
Top Gun: Maverick (2022)
Pro mě za mě., žádný šlágr.
Zpověď (2011) (seriál)
Bylo to hutné. Atmosferické. A skvělé si to pustit na jednou.
Telefonní budka (2002)
Ve své době dost skvělé. Napínavé. Zajímalo by mě, jestli by to točili stejně., po 22 letech. Jo, a vynikající stopáž.
Zlato (2022)
Postavit sám sebe do jedné z pozic. a je z to psycho psych.
River - Episode 1 (2015) (epizoda)
Je to hodně netradiční způsob vyprávění. Je třeba si zvyknout. Ale je to za 5*.
U Konce světa (2013)
Díval jsem se podruhé. A to mě štve nejvíce, že jsem tomu zase věnoval čas. Nic mi to nedalo. Nebavilo, neoslovilo. Ach jo.
12 nezdolných sirotků (2021)
Pěkný film. Dojemný. Hezky natočeno.
Bratři (2023)
Takže co. NIc. Nemám názor.