Recenze (760)
Sedm psychopatů (2012)
Nepochopeno, proč to bylo natočeno.
Otcové a dcery (2015)
Dost dobré psychologické drama. Jen nechápu, proč to muselo být tak dlouhé. Věřím tomu, že kdyby to bylo o čtvrtinu kratší, bylo by to ještě lepší.
Těžká váha (2005)
Moc hezky natočený. Dýchala na mne atmosféra.
Moje léto v Provence (2014)
Není co napsat. Palec dolů.
Hon (2012)
Dobře vyjádřené. Natočená hrůza.
Juno (2007)
Všechno se dá zvládnout. A s dobrým postojem k životu obzvlášť.
Pošli to dál (2000)
Krásný film o vynikajícím nápadu v sociálním cítění.
Nenasytná Tiffany (2015)
Napětí, ano. Vtip, určitým způsobem ano. Paráda - ano
Superhypochondr (2014)
Pro mě trochu nesupořádané. Znova se určitě už nepodívám. Ale nevadími, že jsem se tomuto filmu věnoval. Dany Boon je pro mě jistota zábavy. Až tedy na tento film.
Vítejte u Ch'tisů (2008)
Děsná legranda. Ach ty předsudky.