Poslední recenze (44)
Tiché místo: Část II (2020)
Oproti jedničce nic nového. Naopak se postavy začínají chovat hloupě, jak bývá v hororech zvykem ("Zůstaň tady, hned jsem zpět."). Oba díly ale mají (byť teda stejnou) myšlenku, což je příjemná změna oproti jiným snímkům stylu Vetřelec.
Star Trek: Picard - Season 3 (2023) (série)
Tohle mi teda vůbec nesedlo. Je tam moc fan-servisu. Tolik, že to je až otravné. Když se v posledním díle ukázalo jméno lodě, opravdu jsem se už chytal za hlavu. Pokusy o nostalgické scény se mi jevily strašně nucené a se všemi těmi šedivými tvářemi jsem si připadal jak někde v domově důchodců. Pokud chtěli tvůrci udělat nějakou vzpomínku na TNG, měli tomu věnovat jeden díl, rozhodně ne celou sérii. Radši bych ocenil něco nového.
Bod obnovy (2023)
No takhle, kdyby to bylo z americké produkce, dal bych 3 nebo 4 hvězdy, lehký nadprůměr. Jenže on to není americký film a ostatní profesionální kritici na této stránce si zapomněli dát před návštěvou kina kapky do očí, takže musím dát 5. Fakt je to povedený kousek. Robert Hloz se za svůj první celovečerák rozhodně stydět nemusí. Skvělá hudba, skvělá práce s kamerou a ocenit musím i to, že snad ani jednoho z herců jsem nikdy předtím neviděl (na české filmy teda, pravda, moc nekoukám). Zkrátka velký palec nahoru a už se těším na další Hlozovy kousky.