Recenze (15)
Panika v městečku (2009)
Nejlepší blaznivá animačka všech dob!!!
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Zklamání jako z učebnice. Člověk si myslí, že jednička je výborná, takže dvojka musí být alespoň stejná, možná o trošku slabší. Chyba. Scénář je hodně slabý a to nemyslím autobiografické podobizny zúčastněných. Jan Antonín Duchoslav alias Viky Cabadaj není tak velký herec, aby zvládnul hlavní postavu, a Suchánek s Brzobohatým to nezachrání. Scény nekonečně dlouhé, střihač tomu moc nedal, kamera podprůměrná a režie ani nekomentovat. Prostě vánoční tahák do kina, aby měli producenti bohatého ježíška. Ještě že film končí tak utopický, že na další sraz už snad nikdo ze spolužáků nebude chtít přijet. Doporučení pro všechny fanoušky jedničky: NEKAŽTE SI TAK ZABAVNÝ FILM JEHO POKRAČOVÁNÍM.... zvlášť ne teď o vánocích!
Oko dravce (2008)
Mínus jedna hvězdička za ten americký konec.
Bobule (2008)
Kdybych nebyl z Moravy, můj otec neměl vinařství a neznal jsem Pálavu, bylo by moje hodnocení lepší. Na druhou stranu se tam občas objevil vážně dobrej vtípek a hrála tam Tereka Voříšková, která umí a navíc je děsná kost.
Po přečtení spalte (2008)
Co všechno se může stát, když si chce jedna kráva zařídit "pár operací", aneb mírně retardovaný tělocvikář Pit a neuroticky vyschizovaný sukničkář Clooney tomu dávají pořádně na prdel. Coeni jsou zase vostří a nevtíravě vtipní. Dude má myslím konkurenci.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Tak jsem po dlouhé době, zhlédnul opravdu příjemný film. Penelope byla fantastická a ta scéna se Scarlett v temné komoře, to bylo no... mňam! Moje dvě nejoblíbenější herečky a představa společného sexu je za 4 a půl hvězdičky. Díky Woody!!!
Nezvaný host (2007)
Thomas McCarthy je můj člověk. Po Přednostovi další příjemný a pohodový snímek na obyčejné lidské téma.
Den poté (1983) (TV film)
Hustý!!! Doufám, že se tohodle NIKDY nedožiju. Povinost pro všechny zelený mozky, at vědí co nás všechny čeká, když se někdo umáčkne. "Lidi jsou cvoci, ale nejsou přeci šílení!" Zatim ne.... ale co zítra???
Nestyda (2008)
Omrknul jsem trailery a šel do kina. Kdybych s sebou neměl jednu fajn slečnu a nebyl po náročným pařícím víkendu asi by těch hvězdiček bylo o hodně míň. Kromě asi dvou slušnejch fórků a ujetým Macháčkovým, ten jeho výraz fakt miluju, by stačila jen ta upoutávka. Je smutný, že tolik skvělých herců, dobrý režisér a úspěšný spisovatel nedovedou natočit komedii, která bude mít alespoň příběh. Snad se zase někdy dočkáme.
Californication (2007) (seriál)
Po první serii a čtyřech dílech druhé, dávám 5 hvězdiček. Úchylně vtipné, originální a zábavné. Nejlepší serial poslední doby.