Recenze (711)
Orel Eddie (2016)
Pohadka uplne stejneho ranku jako Kokosy na snehu. Pohodovi herci, dramaticka linka, hudba, emoce, vyzneni. Povedene.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Opravdu nudný kousek do sbirky X-menu
Inferno (2016)
Da se rict, ze ztrata casu a ideji. Nejblize k filmarsky povedenemu zpracovani byl asi predchozi dil, toto bylo zbytecne.
Sedm statečných (2016)
Naprosty prumer ve vsem - malo napadu, motivace hrdinu, uveritelnosti. Naprosty popcorn ve vsech ohledech - prumer.
Sebevražedný oddíl (2016)
Bohuzel nuda, nuda a nuda.
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Neurazi, nenadchne...kazdopadne oba dva ustredni hrdinove prilis napadni a prilis dokonali na to, aby to melo nejakou vetsi dochut. To snad jen Alicia Vikander vypada jako realna postava, ne jen nezivy charakter.
Pád Londýna (2016)
Divak dostane opravdu to, co ocekava. A to je v soucasnosti hodne pozitivni.
Everest (2015)
Docela silný zážitek, který vmete divákovi do tváře tradiční hollywoodské postupy a poplive je.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Filmová událost roku, prozatím, před Bondovkou. Směsice akce, hlášek, zábavy je naprosto ideální.
Sousedi (2014)
Promarněný potenciál. Celkové vyznění na průměrnou komedii docela zklamalo. Ale i tak v rámci komedií dobrý.