Oblíbené seriály (10)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Perfektní...2.série se v kavlitě vyrovná te první. 95 %
Dr. House (2004)
Hugh Laurie po Černé zmiji opět našel seriál, ve kterém je výborný. V Dr.Housovi je dokonce tou hlavní hvězdou, velice jedovatý, vtipný mrzout s chromou nohou Gregory House je jeho nejlepší role. Vedlejší přicmrdávači jsou taktéž vybráni chytře, navíc potěší postava Dr.Wilsona, ve které je R.S.Leonard opravdu parádní. 100 %
Dva a půl chlapa (2003)
Tudorovci (2007)
Prostě další skvělý seriál z prdoukce HBO, po trochu únavené 2.sérii Dextera osvěžující. Jisté ústupky historie vůči spádu a dramatičnosti nejsou na škodu, historie patří do dokumentů. Po slabší třetí sérii přišla ta poslední, díky které jsem se mohl s Jindřichem VIII. rozloučit a to loučení bylo velmi povedené. 90 % za všechny 4 série.
Ajťáci (2006)
Po čtvrté séroo musím bohužel snížit hodnocení o 2 hvězdy, neboť to již není žádná zábava. Jeden vydařený fór na 10 špatných. 70 %
Červený trpaslík (1988)
Black Books (2000)
Jeden z nejlepších britských sitcomů, který opět těží z výborně napsaných postav (hlavně Bernard). Všechny série jsou kvalitativně na stejné výši. Doporučuji. 90 %
Na doživotí (2007)
Kvalitní seriál, hlavní hrdina je zvláštní, postupně se začíná rozvíjet i jeho osobní příběh vyšetřování jeho případu, který je čím dál více upředňostňován, což enní vůbec na škodu. Opravdu dobrý seriál. 85 %
Scrubs: Doktůrci (2001)
Californication (2007)
Seriál neztrácí ani po letech zábavnost, Moody pořád výborná postava, i když častokrát není vidět cesta z hovna nazpět a stejně se znovu objeví, aby ji Moody záhy podělal. Finále každé sezóny je vždy naprosto destruktivní a lákající na další sezónu, tak snad se ta poslední, šestá, vypořádá s dějem parádně a ukončí tento výborný seriál.