Recenze (353)
Pavučina (2023)
Super horor
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Vývoj postav, příběhu a to jak to postupně graduje... poctivá filmařina. Tomuhle nesahá, drtivá většina seriálové tvorby dnešní, doby ani po kotníky.
Poslední souboj (2021)
Konečně film a né superhero sranec
Babicova televize (2021) (pořad)
Konečně pořádný vaření...
V zajetí (2020)
Konečně pořádný thriller
Hlasy (2020)
Sem se zas jednou bál.
Klub sráčů (2000)
Kult přelomu tisíciletí. Kdo nezažil, nepochopí.
Město podivínů (2018)
Ať se jdou komixoví hrdinové zahrabat. Tohle byla pecka. Vyvolení na druhou. Začátek působí zvláštně, ale jakmile se to rozjede, máme tu originální superheromovie. Čím méně o filmu víte,tím víc se vám bude líbit.
Roztříštění (2019)
Opět se ukázalo, že nekoukat na trailer a nečíst komentáře, je ten nejlepší způsob, jak si užít dobrej film. Velký napětí a super finále.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Zase jednou výborný seriál. Asi to nej, co jsem od Breaking bad viděl. Dannyho parťáci level 1000!