Recenze (864)
Rychle a zběsile 8 (2017)
Měli skončit se šestkou. Pořád se na to sice dá dívat, ale u žádného filmu, sebelepšího, nemůžete udělat sedm jeho kopií a čekat, že to někoho ještě překvapí nebo že to bude diváky ještě bavit. Vždyť je to stále to samé, podávané nám již po osmé.
Zabiják & bodyguard (2017)
Absolutně bez připomínek. Zaslouženě plný počet. Super
Valerian a město tisíce planet (2017)
Prostě taková nablýskaná scifi pohádka na jedno použití. Nic víc, nic míň. Bez přehnaného očekávání divák zklamán asi nebude. 60%
Baby Driver (2017)
Kdyby se z toho nesnažili udělat romantický cajdák bylo by mé hodnocení lepší. Takhle 70%
Padesát odstínů temnoty (2017)
Padesát odstínů temnoty mají na rozdíl od předchůdce alespoň nějaký příběh. K filmu mám stále mnoho výtek, tento žánr není nic, co bych vyhledával, za lístek do kina bych zcela jistě neplatil. Nakonec jsem se ale odhodlal a k mému překvapení to bylo dokonce o kousek lepší, než jsem čekal. A když už nic jiného, mají tam hezká auta. 55%
Skrytá čísla (2016)
Trochu nezvyk, když Dr. Sheldon Cooper není nejchytřejším člověkem v místnosti... Ale jinak pěkné a podle skutečnosti, to mám rád. 75%
Psí poslání (2017)
Hačikó - příběh psa II. Velmi dobrá práce pane Hallströme. Opět
Komici s.r.o. v Lucerně (2016) (divadelní záznam)
První polovina slabé 2*, druhá polovina (zejména pak pár posledních čísel) zasloužené 4*. Richard Nedvěd super!
Monstrum (2017) (TV film)
Takové práce, zničených životů i prohospodařených peněz a kvůli čemu? Kvůli sedmi letům, než tu hrůzu odstřelili... Film se mi líbil, ale při pohledu na automobil StB, který byl sice dobový, ale s novou středočeskou SPZ s vlajkou EU mi přišlo, že by to šlo udělat asi i o trochu líp. 60%
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Yondu mi bude v dalších Strážcích chybět. Měl jsem ho radši, než některé z hlavních představitelů... Ale alespoň rozlučka s ním stála za to, pokud mám i na tomto najít něco pozitivního. Ostatní hodnocení bych shrnul do dvou slov, prostě Marvel. 90%