Recenze (95)
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Zcela epesní záležitost. Přesně tento typ filmů mi strašně chybí. Dementní za vlasy přitažená komedie nebojící se absolutně ničeho. Všechny palce nahoru. Nicméně asi bude fakt, že tento typ humoru skutečně nebude pro každého. Manželku a děti bych na to do kina nebral :D
Duna (2021)
Za mě absolutně dokonalý! Ve filmu je několik změn oproti předloze ale ty jsou všechny udělané s neuvěřitelným citem. Je na tom celém viděl, že DV tu předlohu fakt miluje.
Párty Hárd (2019)
Nejlepší dementní komedie ever :)
Osm hrozných (2015)
Jsem otrly divak ale tohle mne obcas brutalitou a nasilim skoro sokovalo. Celou dobu jsem se kralovsky bavil.
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
To ma být špatný vtip?
Terminator Genisys (2015)
Jsem fanatickým uctívačem Terminatora. Je to jeden z nejzásadnějších filmů mého dětství. Ostatně jednička je stejně stará jako já :). Proto každý další film vnímám jako něco osobního. Jednička a dvojka jsou jasné legendy. Trojka mě bavila a neurazila. To co někteří označují za čtvrtý díl (Salvation) vůbec nepovažuju za součást serie a vnímám to jako plivanec do xichtu každého fanouška. Proto jsem měl opravdu veliký strach když oznámili Genisys. Po včerejší návštěvě Imaxu ale musím říct, že serie má opravdový čtvrtý film. Bavil jsem se, neurazil jsem se, efekty super, akce super, nelogičností v rámci cestování časem asi tak tisíc, ale who cares :) hlavní je, že tam vybuchujou věci a je tam Arnie!!! :)
Interstellar (2014)
Naprostý masterpiece. Domnívám se, že jestli tento film odkudsi vidí Kubrick s A.C. Clarkem, tak oba nadšeně tleskaji. Rozhodně nelze říct, že by Interstellar překonal Vesmírnou odyseu, ale je jejím absolutně důstojným nástupcem. Nástupcem s hodně podobnou myšlenkou, který je ale stvárněn trochu stravitelnější formou tak aby ho byl schopný překousnout i dnešní divák. V budoucnosti až se bude psát historie science fiction, tak 2001 A space odyssey a Interstellar budou stát vedle sebe jako legendy!
Kingsman: Tajná služba (2014)
perfektní bondovka. Tam kde opravdový Bond zaostává (humor) tam Vaughn naprosto exceluje. Tam kde se Bond celkem snaží (zběsilá akce), tam Vaughn exceluje taky :)
Na hraně zítřka (2014)
Perfektní sci-fi s imho hodně neotřelým nápadem, který je navíc i skvěle zpracovaný. Občasný logicky nesrovnalosti jsem okamžitě odpustil a užíval si flow. Film je plny vtipu a akce v dokonalým poměru. Takhle ma vypadat blockbuster. Tom Cruise měl tentokrát zatraceně dobrou ruku!!! Jo a full metal bitch je neuvěřitelná kost :)
Enderova hra (2013)
Mě to vůbec nebavilo. A to jsem hodně zapálenej scifista.