Recenze (201)
#Jowable (2019)
Prý to měla být komedie. Mě to teda moc nepřišlo, ale prostě je kulturní bariérou a neznalostí slovních hříček v Tagalogu. Jinak zajímavá sonda do Filipínské kultury.
Anna (2019)
Tak tohle mělo šťávu. Když to porovnám s posledním John Wickem tak Anna je jasný vítěz.
Oppenheimer (2023)
Od třetiny naprostá nuda.
Vzpoura v Kautokeinu (2007)
To překvapivě nebylo zlý.
Baletka (2023)
To byla taková nuda, že jsme to ani nedokoukal...
Tel Aviv v plamenech (2018)
Já myslel, že to bude nějaká blbost, ale tohle bylo dobrý. Z toho co o Izrastině vím, tak si dovolím říct, že to mělo i dobře udělaný přesah k současnému konfliktu.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Já si teda z minulých dílů pamatuju, že to byla vcelku inteligentní akčňárna. Ale tu bylo až moc navatováno unylých hloupých akčních scén.
Vyproštění (2020)
Nic proti akčním filmům, ale tohle byla fakt sbírka klišé u kterých jsem si myslel, že se snad už ani netočí.
Všechno, všude, najednou (2022)
Na konci toho už bylo možná moc najednou.
Top Gun: Maverick (2022)
Cože?