Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Akční
  • Komedie
  • Horor
  • Dokumentární

Recenze (1 732)

plakát

Předávkování (2022) 

Nosný scénář zabíjí chabá režie a nevyvážená dramaturgie. Přestřelky jsou místy nepřehledné. Akční scény střídají hluché pasáže. V závěru mi to bylo všechno úplně jedno a byl jsem rád, že to skončilo.

plakát

Mosty (2022) 

Civilní Lawrence, skvělý Henry, ale vzato kolem a kolem je to čistokrevné drama, které se odvaluje odněkud nikam. Jako život sám. Drama s chabou dramaturgií. Okno do jednoho života. Výborně zahrané všechno a současně nic.

plakát

OnlyFans: Láska na prodej (2023) (TV film) 

Zajímavý dokument o fenoménu OnlyFans, u jehož sledování jsem si uvědomil, že to je vlastně nástupce erotických chatů, které fungovaly počátkem nultých let. Na jednu stranu to pro tvůrce (hlavně teda tvůrkyně) může představovat rychlý (ale ne až tak snadný) výdělek, na stranu druhou za to ale platí budoucí kariérou, protože co se jednou dá na net, to tam bude už navždy. A to by každá slečna měla mít neustále na paměti.

plakát

Všechno, všude, najednou (2022) 

Multiverse. Asi bych si uměl představit, že se téma dá dějově uchopit zajímavěji, ale chápu, že byl záměr, aby na začátku byla absolutně nezajímavá a nudná rodinka. Kreativci (od vizuálních po scénáristy) se tady fakt vyřádili, tady musela spousta lidí frčet na něčem fakt kvalitním, protože tohle střízlivá mysl těžko vyplodí. Ale filozofické poselství je jasné - jsme jenom bezvýznamné zrnko prachu v nekonečných variacích multiversa, takže na ničem, co se stane, vůbec nezáleží. V některé z jiných variací se to stane přesně opačně. Film dokáže přimět diváka přemýšlet. Zajímalo by mě, jaká pecka by to byla, kdyby to točil Nolan. V některém z mnohovesmírů tuto zkušenost mají...

plakát

Poslání (2024) (TV film) 

Přiblížení práce u policie formou osobních příběhů zpovídaných aktérů a také formou ilustračních zákroků. Práce u policie se tady trošku romantizuje, realita je o dost tvrdší. Ale jako náborové video to může fungovat.

plakát

Nesnesitelná tíha obrovského talentu (2022) 

Film, ve kterém Klec hraje sám sebe. V zásadě se to dobře vyvíjí a nemůžu říct, že je scénář hluchý, ale kulhá dramaturgie.

plakát

Teuksong (2022) 

Jihokorejský Kurýr křížený s Rychle a Zprasile. Jihokorejci mají asi nějakou úchylku, protože v tomto filmu si někdo celkem 8x (!!!) nechutně grgne a nejvíckrát malý smrad, u kterého člověk doufá, že ho dostanou, ale nedočká se. Nejhorší na tom je, že postupem času mi začalo být úplně jedno, co se na obrazovce děje a jak to dopadne.

plakát

610 metrů nad zemí (2022) 

Horolezci, horolezkyně, horolezčata, nelezte na vysílací věž, co je tůůze špičatááá... Vynikající thriller, který má hloubku! A to doslova. Pořádnou. Jenom škoda toho startu! To si takhle dáte záležet na vertigo záběru se dvěma úplně osamělými, nejištěnými volnolezci asi sto metrů nad zemí, aby se hned v dalším záběru jen tak odnikud objevila další postava, která v předchozím záběru na celé stěně vůbec nikde nebyla. Krom toho, volnolezci jsou obyčejně vysekaní, šlachovití hubeňouři, ne prdelaté šťabajzny s nadváhou. Trošku to vypadá, že původně chtěli točit pornofilm, pak se změnil scénář, ale casting už nechali... ALE! Jakmile se šťabajzny rozhodnou vylézt na starý vysílač (což je chvilku po tom úplně zbytečném popovém startu), začne neskutečný thriller, který si užijí hlavně lidé trpící závratí. Naprosto kulervoucí záběry, ze kterých se mi tak zpotily nohy a ruce, že jsem si je musel jít uprostřed filmu umýt! Uff, je mi blbě a slibuju, že nepolezu na nic vyššího než štafle.

plakát

Vydrž (2020) 

Příjemná dystopická Black-Mirror-like jednohubka.

plakát

Plavkyně (2022) 

Docela zajímavý pohled na uprchlíky z druhé strany, tedy z jejich pohledu. Jednak je to roadtrip, ve kterém se pořád něco děje, ale hlavně je to based on true story. Hlavní hrdinkou je Yusra Mardini. Stopáž je dost dlouhá. Kdyby se to o dvacet minut zkrátilo, prospělo by to dramaturgii. Na druhou stranu, takto to zase lépe dokresluje atmosféru. Ovšem český dabing na Netflixu to teda zabil. Občas postavy mluví, jako by byly v plechovém kontejneru (aniž by v něm byly). Ale za to film nemůže. Takže sice slabší, ale pořád čtyři.

Ovládací panel
6 bodů