Oblíbené seriály (4)
Manželské etudy po dvaceti letech (2006)
Velmi silný zážitek s maximální autenticitou. Právě pro ni mám rád filmy vycházející ze skutečných událostí. Série etud ale nevychází ze skutečnosti, to JE skutečnost. Naprosto mě to dostalo a skládám velkou poklonu Heleně Třeštíkové, protože zpracovávat 20 let jednu látku časosběrným způsobem, to vyžaduje neuvěřitelnou míru odhodlání a trpělivosti.
Městečko South Park (1997)
Kurvadrát, tento seriál nepotřebuje komentář! Seru na vás, jdu domů...
M*A*S*H (1972)
Vtipný, vážný, rozverný, hluboký, dojemný, drsný, laskavý, syrový, jedinečný a bezkonkurenční. Takový je MASH. Geniální ve všech ohledech. Naprosto jasný a nedosažitelný Olymp všech seriálů.
Ztraceni (2004)
Jeden z nejlepších seriálů poslední doby, a to i přes značnou kvalitativní rozdílnost jednotlivých dílů a časté "zapomenutí se" v nastavované kaši retrospektivních doprovodných dějů, kterými tvůrci dokáží zabít klidně celý díl.