Recenze (30)
Rande s celebritou (2004)
Že bych začala psát scénáře??? Nebo to bylo fakt tak průhledné, že jsem už od upoutávek v televizi věděla jak to dopadne??
Upír Nosferatu (1922)
film, který vás, i přesto že je němý, hned vtáhne do děje a naprosto....oněmí. Bála jsem se jak prase, na horory moc nejsem, ale jsem moc ráda, že jsem konečně viděla Upíra Nosferatu, což je sice horor, ale zaprvé z dvacátých let a za druhé i přes svoji kultovnost dobrý film.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Čekala jsem tradiční nudu, kterou prožívám u většiny kultovních, nepochopitelných filmů. 2001: Vesmírná odysea mě ale opravdu překvapila. Skvělý film, základ všeho scifi. Palubní počítače útočííííííí!!!!!!!!
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Všechny filmové hovadiny a klišé nahromaděné v jednom filmu od roztékání hlav po milostné scény. Skvělý nápad byla ta kvalita, dodávala tomu fakt na autentičnosti. Tak či onak auto zabiják mě připadalo mnohem zábavnější a celkově u mě vyhrálo
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Není klasičtější klasiky.Valící se polystyrenový kámen...
Venkovský učitel (2008)
Celou dobu mě neuvěřitelně rozptyloval úplně příšerný Ladislav Šedivý. Objev roku? Odpad roku!
GENUS (1995) (pořad)
Viděla jsem jeden díl a ten se mi tak nelíbil, že prostě nemůžu jinak
Six Figures Getting Sick (1966) (studentský film)
Blití pro mě není umění. A animované blití na šestou už vůbec ne.
Abeceda (1969) (studentský film)
Asi povedenější než všechny jeho filmy dohromady
Robin Hood (2006) (seriál)
Pořád přemýšlím jestli to má být parodie nebo jestli to myslí fakt vážně. Tak či onak úroveň BBC klesá čím dál hloub.